Nieuwe info over de Spring dashboard update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 7 apr 2007.

1. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nu nog de 'puntjes op de i' moeten zetten verwacht ik hem zeker vandaag niet. Donderdag ofzo..

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In ieder geval deze week nog 8) Ben wel benieuwd of ze een aantal bugs met de HD DVD add-on hebben opgelost. :)

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm jah man je bent TE intelligent voor ons. Ik wilde nog die zinnen niet zo letterlijk overnemen en probeerde zelfs wat zinnen hier en daar te bewerken maar toen dacht ik opeens bij mezelf van wat wtf heb je er aan heh :'-( ??

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Fjeow, liggt het tog niet aan mij 8)

5. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leijer nooit van quote gehoord ofzo !?!? Ik wil ook zo intelligent voele als jou :+ . MAar goed we dwalen af man... OMG IGN gaf me bijna een heart attack !! dat de update pas op 6 juni gereleased zou worden lolz. MAar gelukkig heeft Major Nelson weer gauw op geantwoord:

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    nu nog leren spellen en je bent een ware Einstein _O_

7. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Heel goed punt en denk dat je daar wel eens heel erg gelijk in hebt. Vooral als je het nieuws uit die kant beetje volgt.

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    lol op het red vs. blue pack staan 105 comments. de eerste 3 posts gaan alleen over dat pack;) de rest over de update

alleen ene banzaiaap(die ken ik ergens van;)) wou het bericht redden

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja echt Xtreme he, hoe snel ze dat doenO-)

Kan er zelf niet echt wakker van liggen dat het wat langer duurt, heb toch geen extra toetsenboard hier liggen

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of MS ook elke dag op 'die' sites zit te kijken :)

Zou het nu echt gaan gebeuren? Bans...

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nee zoals ik al eerder zei doen ze niet meer aan 360's/gamertag bannen zoals in het xbox1 tijdperk.
    Alleen spellen blokkeren bij jou die niet origineel zijn oid.

Ben ik niet 100% zeker van btw.

Denk wel dat ze de sites in de gaten houden. Tenminste dat zou ik doen als het mijn product was :9

12. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, Major Nelson zei dat het Xbox team intern een intranet heeft met allemaal RSS feeds van websites uit de community. En geloof mij maar dat die websites er ook tussen zitten en dat zodra er iets nieuws wordt gepost dat ze als een stel gieren er op af gaan. Microsoft heeft er al zoveel aan gedaan en ik geloof wel dat ze nu ook weer alles op alles zetten om dit nieuwe probleem aan te pakken. Het is wel leuk om vanaf de zijlijn naar te kijken maar meer doe ik dan ook niet.

Ik kan er ook niet wakker van liggen dat de update er nog niet is, mijn xbox is nog steeds ter reperatie in duitsland. Maar vind het wel leuk om mee te kijken...hypen...vanaf de zijlijn :)

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ze kunnen nooit zien welke games origineel zijn en welke niet, lijkt me dan eerder een ban op firmware ofzo

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    *Olie op 't vuur :+

15. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Juni is ook wel heel erg laat he, zeker als je de week van 7 mei belooft hebt :D

16. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie wel gekeken naar het artikel van IGN? daar staan gewoon de updates van de vorige update. Multi download etc....

Zo te zien hebben ze het al weggehaald.

De update staat nog steeds op voor deze week :)

17. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    De vorige twee updates kwamen uit op respectievelijk, dinsdag 6 juni - 11.00 uur 's ochtends & donderdag 30 november - 11.00 uur 's ochtends (Nederlandse tijd). Conclusie: de update zal dinsdag, woensdag of donderdag vanaf 11.00 uur 's ochtends (Nederlandse tijd) beschikbaar zijn. Let op! Aangezien dit een wereldwijde release is, kan de update niet op alle plaatsen tegelijkertijd beschikbaar zijn. Er wordt uitgegaan van een tijdspanne van 5 uur.

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nu 3:15 nog niets :eek:

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij komt uit in de week van 7 mei ... kan dus ook vrijdag zijn

20. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Op Major Nelson geplaatst als nieuwsbericht:

I just heard from the Dashboard team that we'll have to wait at least another day for the Dashboard update to be released. The update is not being released in the next 24-hours. That is all I know at this time, but I’ll get more information tomorrow afternoon (PT) and I will update this post as needed. Thanks for your patience and understanding.

Edit: As has been pointed out by some community members, the official press release does say the ‘week of May 7th’ for a release time. So we’re well within that so far. It sounds like some folks missed that part, so that’s why I wanted to post this update.

Dus: op z'n minst nog een hele dag wachten en vanmiddag pas meer info; men heeft altijd gesproken over "in de week van" en niet OP maandag 7 mei.

Deel Deze Pagina