PS3 Gamertag: hacktic Games: Resistance, Motorstorm, Formula One, Need for Speed: Carbon, Headset: Nope
Ik heb een raar probleem , ik heb in mijn router de poorten opengezet, mijn PS3 geeft ook aan : Type 2 bij NAT maar ik kan met Resistance fall of man niet online : ik krijg dan de melding kan niet verbinden met het netwerk, terwijl ik in Formule 1 geen enkel probleem heb. wat kan het probleem zijn?
ok het werkt weer ! Gamertag : FrankoNL Spellen: Formule 1 en Resistance Headset : staat in de bestelling :b: voeg me maar toe als je dat leuk lijkt! kunnen we keertje potje spelen\o/
Gamertag: SanderlaGrande. Heb tot nu toe alleen resistance. Nog een vraagje. Welke spellen hebben jullie al gekocht via de playstation store? Heb zelf lemmings en gripshift gedownload. Waarvan ik gripshift wel een erg leuk spelletje vind, zeker aan te raden. Nog een vraag. Bestaan er ook goede ps3 websites zoals xbw.nl? Een site waar je goede artikelen en reviews kan vinden voor europa ( IGN is goed maar spellen komen hier veel later uit) En nog een vraag Kan er iemand nog met de ps3 op hotmail komen. Ik krijg elke keer de melding dat ik de cookies moet accepteren. Maar hoe doe je dit? Is dit mogelijk op de ps3.
Ik lees altijd Eurogamer, bijna net zo streng als Edge en mooie site. Ik heb zelf flOW, Tekken HD en Gran Tursismo (is gratis) gedownload.
Ik heb nu ook R:FoM dus mensen die tegen me willen spelen en tegen hun verlies kunnen mogen me toevoegen
Ik zal morgen wat invites rondsturen naar degenen die erbij zijn gekomen. Je mag mij eventueel ook een invite sturen als je vanavond nog online komt (Impalla NL)
Gamertag : dutchdevil PS3 Games : Motorstorm PSOne Classic : Destruction Derby PS3/PSP : Tekken 5 Ressurection
Ik heb nog steeds geen headset. Ik wil een USB headset, maar ook die zijn erg duur. Ik heb even afgewacht of er eentje uitkwam voor een redelijke prijs. Trust had laatst een nieuwe maar die was ook 30 euro. Maaroed, vanavond had ik geen tijd, maar morgen avond waarschijnlijk wel. Motorstorm of Resistance?