Als ze nu nog de 'puntjes op de i' moeten zetten verwacht ik hem zeker vandaag niet. Donderdag ofzo..
In ieder geval deze week nog Ben wel benieuwd of ze een aantal bugs met de HD DVD add-on hebben opgelost.
Hmmm jah man je bent TE intelligent voor ons. Ik wilde nog die zinnen niet zo letterlijk overnemen en probeerde zelfs wat zinnen hier en daar te bewerken maar toen dacht ik opeens bij mezelf van wat wtf heb je er aan heh ??
Leijer nooit van quote gehoord ofzo !?!? Ik wil ook zo intelligent voele als jou . MAar goed we dwalen af man... OMG IGN gaf me bijna een heart attack !! dat de update pas op 6 juni gereleased zou worden lolz. MAar gelukkig heeft Major Nelson weer gauw op geantwoord:
Heel goed punt en denk dat je daar wel eens heel erg gelijk in hebt. Vooral als je het nieuws uit die kant beetje volgt.
lol op het red vs. blue pack staan 105 comments. de eerste 3 posts gaan alleen over dat pack de rest over de update alleen ene banzaiaap(die ken ik ergens van) wou het bericht redden
Ja echt Xtreme he, hoe snel ze dat doen Kan er zelf niet echt wakker van liggen dat het wat langer duurt, heb toch geen extra toetsenboard hier liggen
Ik vraag me af of MS ook elke dag op 'die' sites zit te kijken Zou het nu echt gaan gebeuren? Bans...
Nee zoals ik al eerder zei doen ze niet meer aan 360's/gamertag bannen zoals in het xbox1 tijdperk. Alleen spellen blokkeren bij jou die niet origineel zijn oid. Ben ik niet 100% zeker van btw. Denk wel dat ze de sites in de gaten houden. Tenminste dat zou ik doen als het mijn product was
Tuurlijk, Major Nelson zei dat het Xbox team intern een intranet heeft met allemaal RSS feeds van websites uit de community. En geloof mij maar dat die websites er ook tussen zitten en dat zodra er iets nieuws wordt gepost dat ze als een stel gieren er op af gaan. Microsoft heeft er al zoveel aan gedaan en ik geloof wel dat ze nu ook weer alles op alles zetten om dit nieuwe probleem aan te pakken. Het is wel leuk om vanaf de zijlijn naar te kijken maar meer doe ik dan ook niet. Ik kan er ook niet wakker van liggen dat de update er nog niet is, mijn xbox is nog steeds ter reperatie in duitsland. Maar vind het wel leuk om mee te kijken...hypen...vanaf de zijlijn
Ze kunnen nooit zien welke games origineel zijn en welke niet, lijkt me dan eerder een ban op firmware ofzo
Hebben jullie wel gekeken naar het artikel van IGN? daar staan gewoon de updates van de vorige update. Multi download etc.... Zo te zien hebben ze het al weggehaald. De update staat nog steeds op voor deze week
De vorige twee updates kwamen uit op respectievelijk, dinsdag 6 juni - 11.00 uur 's ochtends & donderdag 30 november - 11.00 uur 's ochtends (Nederlandse tijd). Conclusie: de update zal dinsdag, woensdag of donderdag vanaf 11.00 uur 's ochtends (Nederlandse tijd) beschikbaar zijn. Let op! Aangezien dit een wereldwijde release is, kan de update niet op alle plaatsen tegelijkertijd beschikbaar zijn. Er wordt uitgegaan van een tijdspanne van 5 uur.
Op Major Nelson geplaatst als nieuwsbericht: I just heard from the Dashboard team that we'll have to wait at least another day for the Dashboard update to be released. The update is not being released in the next 24-hours. That is all I know at this time, but I’ll get more information tomorrow afternoon (PT) and I will update this post as needed. Thanks for your patience and understanding. Edit: As has been pointed out by some community members, the official press release does say the ‘week of May 7th’ for a release time. So we’re well within that so far. It sounds like some folks missed that part, so that’s why I wanted to post this update. Dus: op z'n minst nog een hele dag wachten en vanmiddag pas meer info; men heeft altijd gesproken over "in de week van" en niet OP maandag 7 mei.