mtar rocks, zeker nu de smg's minder sterk zijn vuur steeds bursts van 2a3 kogels af, dan issie het sterkst en blijft hij accuraat
Ik gebruikte voor de update vaak de famas op de grotere maps. Maar soms had ik toch moeite om mensen die ver weg stonden te raken. Dat lijkt nu wel verbeterd te zijn, ik hoef er namelijk veel minder moeite voor te doen. Ik zou de famas ook maar eens op de wat kleinere maps moeten proberen...
idd famas is fijn maar vergeet de G36c niet is ook lekker met 6x scope , ik ben daar masterlijk mee en vooral C4 .. 1x ik plakte hem zo bij een muurtje wat hun niet zien ik stond net dat ik het kon zien en hun mij niet, komt er 1 aan ik zie daar meer aankome, in 1x 4 mensen met een c4 gekild voor: Attack & Defend Map: Research Labs Team: Assault Als je de briefcase hebt ga je naar de extraction point daar staat zo politie wagen, daar ga je achter zitten en dan kijk je schuin. daar staat zo muurtje, daar plak je die c4 en ga terug zitten. ga met je gun op die c4 richten . als er een tegenstander komt hoef je alleen maar te schieten en hij is dood
Misschien leuk voor de actieve Rainbow Six: Vegas clans op dit forum. Gaming Only organiseert binnenkort een toernooi waarbij ook prijzen voor het hele team te winnen zijn. Meer informatie vind je hier
maakt het voor de achievement veteran hunter uit hoe je de enemy density instelt want ik kan die achievement maar niet halen.
nee, gewoon zo laag mogelijk en in de moeilijkere velden het schild gebruiken. Moet lukken, is mij ook gelukt