Vond ze beide wel makkelijk Die camera is soms wel wat irritant...of als ik alleen die orca's(die vliegtuigen!) wil selecteren hoe doe ik dat zonder die poppetjes erbij te selecteren?
-Dixons Vredenburg: heeft hem niet -FRS station & oude gracht: ook niet -E-plaza: is de hele dag al in gesprek -Mediamarkt: Nope
Ook nog niet in Sneek, maar dat is voor jullie niet interessant. Ik krijg hem waarschijnlijk toch gratis en dat is niet omdat ik vandaag jarig ben.
Bedankt Gdzr. Ik schrijf ook voor een site, dus zo af en toe krijg ik wel eens wat van de PR afdeling. Kijk maar in mijn profiel, volgens mij staat daar de link wel.
Hier in zoetermeer en den haag heb ik hem niet kunnen vinden..ik zag wel dat ie al online te downloaden is..begrijp er echt niets van..volgens mij is die game er toch echt pas 11 mei
Is wel leuk..maar dan moeten de mappen erg groot zijn en de tiberium ook voldoende aanwezig zijn..en je moet niet in het midden worden geplaatst LOL..anders wordt je van zeven kanten aangevallen LOL