De laatste update vertrouwde ik MS ook... na het herstarten kreeg ik een error en 3 rode lampjes. Als je een backup kunt maken, zou ik het wel even doen.
Ze rushen niet hoor ... anders hadden ze hem al gereleased ... tevens stond in het persbericht in de week van 7 mei ... niet op 7 mei ... dat is dus een gevalletje "Lost in Translation"
Oja, maar ik bedenk net dat je je HD niet kan loskoppelen wil je inloggen op Live toch maar wat backuppen naar MU dan
Worden je MSN lijst en XBL Friends List hoe dan ook samengevoegd ? Ofwel, daar is niks tegen te doen ? Want eigenlijk zie ik dat niet zo zitten
Het wordt samengevoegd.. maar je kan volgens mij zeg maar switchen tussen alleen Live friends & alleen MSN buddy's & alles door elkaar. Maar ik weet het niet zeker. Als het niet zo is ben je echt een uur aan het zoeken naar iemand.. :{
Ik hoop het. Als ik wil MSNen zet ik m'n PC wel aan namelijk. Wil op de 360 met rust gelaten worden als ik aan het gamen ben.
Nee, je kunt switchen tussen je friendlist "met msn" en "zonder msn" door de "Y-toets" in te drukken. Edit: Te laat, was al gepost
Ja ik ook. Hopelijk snappen die kinders dat je dan bezig bent met gamen. Het zou toch niet zo zijn dat je stéeds maar weer zo'n popup krijgt als iemand praat of online komt .. dan wordt je echt gek.
Ik had liever dat de MSN die op de Xbox 360 komt, precies op de MSN live eruit zag. Dat je display ziet van andere en dat je foto's en videos/liedjes kan sturen naar elkaar.