Het was veel makkelijker geweest als ze er gewoon een internetbrowser in hadden gedouwd. Als je dan wilde msn'nen dan kon je gewoon naar webmesenger.msn.com gaan
Ik weet niet, maar als ik zou willen msn-en en/of bestanden wil gaan versturen ga ik gewoon achter me pc zitten. Het is gewoon handig als je even snel wat wil zeggen, ik denk namelijk niet dat ik vanachter me xbox hele gesprekken ga voeren op msn.
ja, en dat gaat dus niet.. kijk de benodigdheden Als je MSN Web Messenger wilt gebruiken, heb je het volgende nodig: Een webbrowser: Microsoft Internet Explorer 5.0 of hoger, Netscape 7.1 of hoger of Mozilla 1.6 of hoger, die wordt uitgevoerd in Microsoft Windows.
maar gaan ze dan helemaal geen internetbrowsre er in zetten. lijkt mij VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL handiger. snap 't niet want de ps en de wii hebben 't toch ook
Kan ik ook voorkomen dat mijn msn vriendenlijst geimporteerd wordt?... Daarnaast wil ik helemaal geen msn op mijn 360, kan niet de hele functie worden uitgezet?
Nee dat kan dus niet, maar ben het helemaal met je eens hoor. Vind het ook een ge-wel-di-ge meerwaarde hebben op je gameconsole :{
@Z3RO Als het goed is heb je de optie om je op msn "offline weertegeven" en bij je XBL buddy,s "online" dus dat scheelt wel! Vind het zelf ook niet echt superduper dat msn op je xbox360,hou dat wel lekker op de pc,maargoed wel cool dat het uberhaupt mogelijk is.
Dat het mogelijk is sta ik niks van te kijken, maar geef mensen dan op z'n minst de keuze....niet weer dat achterlijke "wij douwen je iets door je strot en je hebt het maar te slikken". En offline weergeven ? Jah dat moet dan maar
Ben 't met Zero eens, dat hele msn op de 360 kan me werkelijk gestolen worden. Mja, deze updates zijn verplicht wil je gebruik blijven maken van Live dus we moeten 't er maar mee doen. Wil er alleen geen (over)last van hebben.
Heyy stel je voor dat als ik aan het spelen bent die update moet installeren. Is het beter om de spel eruit te halen en naar de dashboard te gaan en het dan weer vandaar te updaten ?
Dat gebeurt volgens mij automatisch. Je krijgt de update zodra ie uit is, de eerstvolgende keer dat je inlogt op Live.
Je mocht toch zelf kiezen welk emailadres je gebruikte om mee te msn'en? Dan zal er toch ook wel de mogelijkheid zijn om er geen in te voeren? Zodat Arjan en Z3RO ook blij blijven?
Als je voor je MSN bezigheden een ander emailadres gebruikt als voor je gamertag heb je geluk ja. Maar dat geldt dus niet voor mij (en vele anderen met mij, denk ik)
misschien is deze vraag al duizend keer gesteld maar ik volg dit topic niet echt maar kan je nu met meerdere mensen in een private chat dus met 3 mensen private chatten??