1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Atari
    Ontwikkelaar: Eden Games
    Genre: Arcade/simulatie Racer
    Release: reeds verschenen

    Informatie:

    In de nieuwe Test Drive, genaamd Unlimited, in ontwikkeling bij Eden Games, zal de speler wederom achter het stuur van een aantal zeer vette en snelle exotische bolides kruipen. In totaal zo'n 125 gelicenseerde voertuigen (motoren en auto's) van bedrijven zoals; Lamborghini, Ducati, Aston Martin, Mercedes, Saleen, Shelby, en Jaguar. Het racen zal dit keer plaatsvinden op het eiland Oahu in Hawaï. Dit eiland heeft zulke diverse omgevingen met wel 1600kilometer aan wegdek, dat het perfect is voor een nieuwe Test Drive. Een race spel is tegenwoordig niet meer compleet zonder de optie om aanpassingen te maken. Test Drive zal dit dan ook niet ontbreken en de speler in staat stellen om elke auto aan te passen met onder andere nieuwe velgen en spoilers. Ook zullen alle functies van de auto werken, zoals de elektrische ramen, ruitenwissers en natuurlijk de toeter.

    Nadat je de auto van je dromen hebt gecreëerd kun je er logischerwijs een testritje mee maken door het prachtige Oahu eiland in de Amerikaanse eilandenstaat Hawaï. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om mee te doen in de ontelbare on- en offline carrièremodi, competities en wedstrijden, waarmee je uiteindelijk je eigen garages en huizen kunt verdienen. Enkel de echte professionals krijgen deze persoonlijke garages of huizen om daarin hun verzameling in uit te stallen en aan te passen. Ook kun je auto's ruilen, verkopen, clubs kunnen maken en véél meer. Het meest spectaculaire is dat je nooit alleen racet. Als je het spel speelt en ingelogd bent op Xbox Live, zullen er altijd honderden andere gamers rondrijden op het virtuele eiland, die je kunt uitdagen of achtervolgen.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1134/test-drive-unlimited/

    Nieuws items:

    Twee auto's gratis te downloaden
    Ford auto’s onthuld uit aankomende Test Drive Unlimited
    Bekijk screenshots van Ferrari’s uit Test Drive Unlimited
    Dikke stapel screenshots en video van Test Drive: Unlimited
    Bekijk snelle gameplay van Saleen in Test Drive Unlimited
    Bekijk shots en renders van Dodge in Test Drive Unlimited

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Grote kaart van het eiland (met dank aan AntraXxX voor de tip):
    [​IMG]

    Filmpjes:

    De filmpjes zijn te vinden op de XBW Gamepage: klik

    Voorgaande delen:

    Geruchten:

     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    haha zat net te typen in het vorige deel, druk op post issie ineens gesloten...

    ff op de vorige reactie ingaan om dit deeltje op start te krijgen:D:
    uhu, ik vind dit echt de perfect mix hebben tussen simulatie en arcade. weinig spellen kunnen maar zo goed die 2 compineren.
    kijk bv naar de vliegspellen. neem ik als voorbeeld Over g-fighter die vind ik dus te realistisch... blazing angels vind ik dus weer te arcade maar Ace combat(die dacht ik ook eindelijk naar de xbox gaat komen) die weet die 2 elementen ook super goed te combineren:D
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind maar dat TDU een verschrikkelijk slechte engine heeft. Over elk heuveltje knal je heen alsof het vierkant is, de auto's reageren onfatsoenlijk. Bij bijna alle auto's is het geluid ph00ked up. En toch heb ik er plezier in omdat het freeroam is. Alleen zo jammer op die punten, hopelijk maken ze er in TDU2 serieus wat beters van.
     
  4. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is en blijft een arcade-racer en dat merk je op bepaalde punten, maar het is wel verschrikkelijk vermakelijk. :lol:
     
  5. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel een beetje spijt dat ik deze weer heb verkocht. Cruisen was altijd wel lekker ontspannend. Waar blijft Forza2 ?! :+
     
  6. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lamborghini op het vierde plaatje, waar kun je die halen?

    Af en toe ben ik het helemaal zat, maar na een tijdje vind ik het toch weer leuk om even te cruisen met een onbetaalbare bolide.
     
  7. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    die Lamborghini ken ik niet Misschien is het van een download pack.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Lambo Diablo, lijkt op GTR uitvoering maar is nog niet beschikbaar in de game.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Dat voertuig op het vierde plaatje is geen Lamborghini maar een Edonis V12. ;)
    Op gamefaqs.com staat dat die wagen downloadbaar zal zijn via marketplace. :) (Zal denk ik nog wel ff duren)



    Anyways, het is alweer deeltje 4 van deze nog steeds vermakende game! :D
     
  10. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook verslaafd :thumbs: zit op 33%, doe de missie's op z'n tijd.:)
    Wat staat er in mijn garage?
    - Spyker C8 Laviolette
    - Alfa 8C Competizione
    - Lambo Gallardo Spyder
    - Lambo Murcielago
    - Ferrari F430
    - Chevrolet Corvette Z06
    - VW Golf R32 (Stage 3 )
    - Alfa Romeo GT (Stage 3 )
    - Ducati Monster (Stage 3 )
    - Kawasaki Ninja (Stage 3 )
    - MV Agusta F4 Brutale (Stage 3 )
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  11. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    zit hier zwaar te twijfele om hem te halen, kan iemand mij miss het laatste zetje geven waardoor ik em ga kopen?
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    koooooooooooooooop, t is egt een vet spel





    zow goed?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Er zijn genoeg redenen om deze prachtgame te kopen!:

    -Hij heeft een ongelofelijke lange replay-value (de game heb je niet zo snel uitgespeeld, zoals je dat bij veel spellen wel hebt)
    -Je kan over ruim 1600km weg rijden en je hebt een super groot gebied tot je beschikking
    -Je kan met ruim 130 voertuigen rond rijden waaronder auto's en motors van de gaafste merken
    -Je kan online met je vrienden en andere mensen over het hele eiland scheuren wat erg gaaf is
    -Veel variatie in de missies en races (er zijn meer dan 200 races en missies), je kan bijvoorbeeld dure bolides proberen zo onbeschadigd mogelijk te vervoeren, en je kan ook lifters met je meenemen en naar een bepaalde bestemming brengen

    Het is gewoon een goede racegame die je verlopig nog wel zal vermaken. (Ik speel hem al bijna een half jaar zonder verveling! :thumbs: )
     
  14. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dankjulliewel, morge ff kijke of ie erges goedkoop is.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kijk eens rond hier op de X-bazar, zo heb ik mijn TDU exemplaar ook voor een spotprijs van €30 weten te bemachtigen. :)
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol heb ik ook wel eens gehad! Deeltje 4 is in da club nu in elk geval.:9

    Ja nu weten we het wel, die negativiteit begint te irriteren.:mad:

    Dat is de Lambo Diablo GT, die komt later wel downloadbaar en dan kan je hem wel in de European Classic dealer kopen denk ik.:D

    Haha nee joh, het is een Diablo GT, de Edonis ziet er zo uit!;) Overigens is de Edonis allang downloadbaar.

    Kan je misschien beter in de TDU dagboek thread posten.:)

    Koooooooooooooooooop hem, fantastische game waar je echt niet op uitgekeken raakt. Ik heb hem nu meer dan een halfjaar en ik vind hem nog fantatisch!:thumbs::thumbs::thumbs:

    Klopt!:) Echt kopen, voor degenen die nog twijfelen.

    Hihi kan niet zo goed Duits...


    Maar ik vind het sowieso vet dat er ook zandwegen en ook heel veel variatie in het weer komt. ONDER ANDERE IK HEB ZO VEEL ZIN IN TDU2_O_



    /edit: shit. Beetje verkeerde link ingevoerd!|:-
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  18. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar het ford racing circuit ligt?
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Watte bedoel je:

    Ford Island (eilandje in die grote baai in het midden-zuiden van eiland)
    Oahu Raceway (Racecircuit dat vlakbij het vliegveld ligt)

    Om toegang tot Ford Island te krijgen, moet je Expert worden. En voor Oahu Raceway moet je Champion zijn :) :) :)

    Ford Island ligt op sector H-7 en Oahu Racway op sector H-7, I-7 en I-8 op deze map.

    :thumbs:



    @ RTS: Leuke collectie heb je daar! Als ik weer missies en races in TDU ga doen (ik moet hem toch een keer uitspelen) ga ik daarvoor sparen en kan ik die ook wel in mijn garage's zetten!:) Behalve die Alfa 8c dan...
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op hoeveel % ben je nu eigenlijk Porsche-fan?? Want je cruised voornamelijk altijd i.p.v dat je meer races en missies doet (snap ik ook wel, want cruisen is the bomb! :D)

    @ MAX, die info staat ook al in de startpost van Arjan. ;) Is voorlopig een gerucht maar ik hoop dat het waar is! :D


    Sorry dat ik dacht dat het een Edonis V12 was, maar die Diablo GT ziet er wel erg goed uit! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina