Wat is blauwe tiberium? Zit nog steeds @ GDI campaign, @hard, vast in het level waar je binnen 5min een missile launcher moet opblazen. Via de lucht lukt het iig niet want te veel anti air geschut. Maar weer een rush aanval proberen met mijn jetpack ventjes ofzo
FRS in Amsterdam, 1ste van swindestraat heeft hem ook al ligge net gehaald, en ga nu ff genieten.. heb morge 1 lesdag en dan weer 2weken vrij dus ff flink gamen hehe
hoe kunnen jullie em al hebben als ie pas de 10de uitkomt (of loopen de winkels hier (almere) achter)
net de demo weer gespeeld en begin de game nu wel wat vetter te vinden Het onoverzichtelijke gevoel wordt minder naarmate je meer speelt en het ziet er gewoon heerlijk uit en speelt als een trein.
Ik had hem ook maandag al .. toen had de Gameshop hem al binnen en ik zag hem gisteren ook al bij Free liggen hier..
Gehaald, moest gewoon hun 3 powerdingen mollen die de missile van stroom voorzagen, daarna rustig mammoth tanks bouwen en alles mollen \o/ Weer een missie met alle bonus dingen op goud klaar Next!
Misschien "complete the scrin campaign" die staat er namelijk niet bij, maarja de gdi/nod zijn 80GS en die secret 20GS dus is wat vaag..
Oef alweer ingemaakt @ multiplayer Knap lastig... Ook al maak ik nog zo veel mammoths/mechs, de tegenpartij komt altijd na 5minuten al met 30van die dingen aanstormen
Vind dat het in het begin ff uitvogele is hoe je nouw kunt switche tussen de dinge die je kan bouwe ( die dinge langs je map) met uitvouw schermpjes enzo
Daar heb je de tutorial voor die je ook nog eens 20 punten oplevert als je die uitspeeld. Ik moet hem via EA nog gratis binnenkrijgen, maar ik heb nog niks gezien vandaag. Ligt hij wel gewoon in de winkels en zorgt EA er niet voor dat ik hem vandaag gewoon had kunnen krijgen, of gisteren.
Heb em ook binnen! Het C&C gevoel is weer helemaal terug bij mij Controls zijn goed te doen trouwens, na een half uurtje spelen ging alles al lekker snel..
Heb hem waarschijnlijk ook vanavond..meteen effe spelen als ik thuis kom..ben benieuwt of het me echt bevalt..bij de demo had ik mijn twijfels aan de besturing..maar als fan van C&C zal ik dit wel onder de knie krijgen