Thanks voor de tip..werkt idd..hij vindt nu weer games..maar ik hoop dat dit niet zo blijft..die map nowhere speelde ik best vaak..hoop dat er snel een update komt en ik die map weer kan gebruiken..wel raar dat dit ineens is gekomen..want heb die map er al vanaf het begin opstaan en heb er nooit problemen mee gehad.
Ja en nee. Er wordt soms verwezen naar GRAW1 maar met een beetje opletten, kan je dat verhaal zelf ook wel bedenken. Het is natuurlijk wel een vervolg dus eerst 1 en daarna 2 spelen is wel leuker.
Heb zelf GRAW1 nooit uitgespeeld..maar je snapt het verhaal al snel in GRAW2..simpel gezegt..in GRAW1 verslaat hij de mexicanen (terroristen) en in 2 moet ie het opnieuw opnemen tegen de mexicanen (terroristen) terwijl hij net de vorige missie (graw1) heeft gedaan..en oja..in 1 heeft jou persoon ook de president van de VS geredt..dit komt ook nog een keer ter sprake in graw 2 LOL
Zit nu een klein maandje online te spelen op GRAW 2, maar ik kom relatief weinig nederlanders tegen. Is er geen nederlandse clan op GRAW 2 aanwezig, zodat ik misschien makkelijk landgenoten kan opsporen? Of als hier forumgebruikers zijn die regelmatig online zijn laat me weten, zodat we eventueel op een tactische manier medespelers kunnen ..schieten.
mijn clan speeld ook graw2 de clan is The Dutch Demons, dus er zijn wel nederlanders te vinden. ik kom er zelf ook niet super veel tegen, maar toch wel geregeld een paar.
Iedereen de update ook gekregen gister? Kreeg namelijk ineens een update toen ik wou spelen. Waarschijnlijk voor het probleem met e map nowhere en games vinden. Vind nu dus ook weer minimaal 20 games
Vette game, maar toch nog best wel lastig op sommige punten. Bij mij sneuvelden op het laatst veel mensen. Die laatste missie valt wel mee, lekker kort. Alleen de paar missie daarvoor, na de laatste helikopermissie, die zijn best wel lastig.
Weet iemand of je ook aparte orders aan een teamlid kan geven? Ik kan nu bijv. the mule selecteren of mijn teamleden die je dan alle 3 tegelijk een order geeft ,maar is het ook mogelijk om bijv. apart je sniper een order te geven?
GOC is een clan die online games speelt..check www.goc360.nl maar effe..we hebben vrijdag weer een game..dus we zijn redelijk actief..dus nederlandse/belgische clans bestaan er wel degelijk. Voeg me maar toe als je graag graw2 wilt spelen met nederlanders.
Fijne clan. Heb al vaak samen mogen spelen met meerdere members (niet specifiek in clan-wars hoor) en het is altijd erg gezellig!\o/ \o/
Dat is ook wel een beetje de insteek van onze clan..we winnen ook niet echt..maar vorige keer voor het eerst gewonnen \o/ We willen gewoon een beetje lol trappen en winnen is een leuke bijzaak..maar we worden beter. ps..mochten er nog mensen willen gamen tegen ons..oefenpartij ofzo..daag ons maar uit..we zijn meestal wel in voor een leuk partij-tje graw2