GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is tot 3x toe iets met Pine afgesproken. 2x kon hij die avond niet, 1x kon ik niet (wat problemen thuis, gaat jullie geen fuck aan ;) ). Er is dus wel degelijk geprobeerd de match te spelen. Ga me dat dus niet kwalijk nemen.

    Je kunt me nu alleen nog 20x vragen hem te spelen, maar het feit is dat ik amper tijd heb om clanmatches te spelen... Ben op het moment vrij druk bezet (jammer genoeg). Sorry, er is besloten de poulefase af te ronden en de mensen die de meeste matches gespeeld hebben te belonen.
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom even ingrijpen jongens:

    We zijn echt een lange tijd bezig geweest met de poules. Eigenlijk al te lang: in deze periode hebben 3 teams zich afgemeld. Hoe langer we hadden gewacht hoe slechter de afspraken gingen. We konden het echt niet nog een keer uitstellen.

    Daarom heb ik een aantal beslissingen moeten maken: Teams zoals BIWWW hadden nog maar 1 wedstrijd gespeeld. Ik heb alle teams die hier tegen moesten een win gegeven.
    Naast deze beslissing ben ik in sommige gevallen uitgegaan van de huidige score. We moesten gewoon door naar de volgende ronde.

    Je moet het zo zien als pG tweede had gestaan en inT eerste hadden we ook doorgespeeld.
    Maar zowel inT als pG zijn door dus zo`n probleem lijkt het me ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  3. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    K zou maar oppassen want MiCr0 mag met ons meedoen en dan gaan we van jullie winnen
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Liever tegen WD want die zijn wat slechter imo.

    Maar overlord het staat nu gelijk in punten want RL reageert niet dus free win = allebei 3punten. En 3Kings er was ook 1 avond dat we hadden afgesproken maar niet de tijd en toen was ik er late dan jullie.
    Maarja doe maar wat je wil doen en wat je denkt dat het beste is.
     
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het Pine, maar er zijn nog 20 clans die claimen een free win te moeten krijgen. Jammer genoeg kunnen we daar niet allemaal achteraan gaan.

    We komen elkaar nog wel tegen, no worries.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat ook weer geregeld:thumbs:

    Mijn prognose van de winnaarsleague is als volgt:

    HLH vs inT: HLH wint
    RiP vs Saint: RiP wint
    AoD vs FL: AoD wint
    SG vs DBS: SG wint
    pG vs WD: WD wint
    Tx vs AoC: Tx wint
    qG vs GAS: qG wint
    BG vs eC: eC wint
     
  7. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Aleen de match van pG vs WD ben ik het niet mee eens
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha ja dacht ik al, maaja ik denk doe maar 1 verassende score anders ziet het er weer zo voorspellend uit:9

    Maar WarDogs hebben een heel goed op elkaar ingespeeld team, hun hebben echt een goede teamwork. Thomasko is een uitzonderlijk goede sniper, moet je echt mee oppassen hij kan het verschil maken en Massiv, Tomaat en sgt Bruce hebben zoals ik al zei zeer goed teamwork.

    pG daarentegen heeft een team die nog niet zo gek lang met elkaar spelen en pas nog nieuwe members hebben gekregen, kwa individuele skills zijn ze wel beter maar ik denk dat ze als team net iets tekort komen, maar we zullen zien he*)
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je hebt nog een verassende score
    HLH vs. inT/ic3
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    @ pine helaas kwamen we er vrij snel achter dat de No show win regel niet werkte. Hier hebben we dan ook geen gebruik van gemaakt.

    Tx I Gh0sT I: een leuke voorspelling. Ik wee tnog niet wat wij gaan doen ik ken black gear zelf niet. Ik twijfel nog of ik nieuwe members laat meespelen of niet.

    Tx vs AoC --> wordt toch wel spannend denk ik. AoC kan gevaarlijk uit de hoek komen op sommige mappen. (Ze moeten wel hun beste spelers inzetten though) Maar dat kunnen jullie ook dus ik ben benieuwd :)
     
  11. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    WD, is inderdaad goed. Wij deeden in het x-power toernooi 2 uur om te winnen. 2-1 gewonnen zeer sterke tegenstanders.

    Waarom denk je dat SG, gaat winnen? Ook denk ik dat AoD, het lastig krijgt met FL als hun weer bijmekaar zitten zoals tegen SG verliest AOD. (sorry AOD, maar ze zijn dan te machtig.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    AoD is cker sterk
    maar dat HLH van inT wint komop zeg het is voor de helft Ic3, en voor de helft inT trouwens MiCr0 Ic3 doet met ons mee dus verliezen gaat nooit _0/
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ga headshots geven als een malle net zoals bij tegen USC :9 ik kwam gelijk boem boem boem 3hs :9
    We gaan wel ff keer funwar spelen danny dan kunnen we ff kijken hoe het gaat :) ben wel benieuwd met onze line-up.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  14. Rick NL

    Rick NL Guest

    overlord wij kunnen tog niet veranderen van team we hebben maar 4 spelers in het team. Mijn xbox is kapot:{
     
  15. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Cker Nick cker ik vraag aan MiCr0 wanneer hij kan spelen
     
  16. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Micro er voor de gein ook maar even toegevoegd wel aan je team, wel zo makkelijk ;)
     
  17. Massive

    Massive Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de goede comments mensen :D

    Tgaat hoe dan ook een zeer spannende match worden tegen pG
     
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    ThnX:D
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Denk dat HLH tog beter teamplay heeft dan inT, HLH speelt al zeer lang met elkaar.

    @Rick: Handig, je moet ook eens wat rustiger aan doen met die xbox van je, je speelt dat ding helemaal naar de kloten.*)
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik speel denk ik langer samen met mitch en nano met micro :)
     

Deel Deze Pagina