jeetje dan hoef je niet zo te schreeuwen Nightbringer het komt gewoon in de week van 7 mei uit. Zoals gewoonlijk zal major nelson op www.majornelson.com ons elke dag op de hoogte brengen hoe de stand van zaken nu ervoor staan .
Hehe, thanks ja nou'ja vroeg het me ff af en ik ben niet zo'n iemand die de hele topic gaat na lezen voor een paar kleine details... Nou'ja nog niks is zeker deze week das alles.
Tja, ze kunnen mij ook een update door m'n neus boren waarbij ik elke keer als ik op de Y knop druk een euro overmaak naar een goed doel. Hoef er geen gebruik van te maken nee, maar of ik zit te wachten op die extra blade ? Ik bedoel, de 360 heeft veel leuke functies maar MSN vind ik persoonlijk gewoon wat overbodig. Misschien trek ik idd te snel conclusies en kan ik de functie dalijk (zo goed als) uitschakelen, of misschien ga ik er stiekem toch gebruik van maken al is het alleen maar omdat er straks weer zo'n geinige accessoire uitkomt in de vorm van een mini-keyboard. Dat wordt dan als gadget-freak (en ik heb tot nu toe vrijwel alle los verkrijgbare 360 accessoires) wel weer aantrekkelijk, ook om de collectie compleet te maken. Maar dan nog denk ik dat ik eerder m'n PC zal aanzetten om echt een gesprek te voeren met iemand over MSN, m'n 360 zet ik namelijk toch aan met de gedachte om te gaan gamen, niet om lekker te gaan MSNen met iemand. Voor het dagelijkse hoi-hoe-issie-ja-goed-met-jou-oke-laters tussen het gamen door kán het een functie zijn die wel leuk is.
Je kunt jezelf als "offline" instellen bij zowel je L!VE als MSN account, dus kan niemand je lastig vallen. Verder kun je ook de pop-ups uitzetten die in beeld verschijnen. In principe heb je er totaal geen last van als je er geen gebruik van wilt maken.
Jammer dat ze dat niet meteen doen, dat zou ideaal zijn Is er al bekend hoe duur dat ding voor op je controller wordt? Ik heb geen usb-toetsenbord in huis, dus die moet ik dan ook aanschaffen. Ik weet dat het waarschijnlijk goedkoper is dan het nieuwe speeltje van MS, maar als het niet veel scheelt is de laatste toch cooler
Vandaag na 11 uur is de update beschikbaar. De prijs van de mini toetsenbord is nog niet bekend gemaakt
http://feeds.feedburner.com/~r/MajorNelson/~3/115205458/dasboard-update-the-countdown-begins.aspx s'Ochtends ja, om 11 uur
Ik denk dat mijn meissie wel blij is met de MSN functie, kan ze tenminste via MSN aangeven dat het eten klaar is ipv naar boven te schreeuwen
Pff ik begrijp werkelijk niet wat jullie nou zo vervelend aan dat msn vinden. 1 zo hoef ik mijn pc tenmindste nog niet eens aan te zetten. 2 nu kan ik eindelijk gamen en tijgelijk met m'n vriendin praten zonder dat zij gaat zeuren dat ik niet ff tijd voor haar maak ofzo 3 ik kan me toch ook offline zetten dus wat is het hele punt? Wat ik pas irritant vind is dat je je vision cam en headset niet kunt gebruiken, voor microsoft toch ideaal als promotie van de Vision cam om dat msn erin te zetten niet? @Macer: Bij mij thuis gaat dat roepen van het eten via de telefoon
Is het nou wel zo dat je gewoon een andere email adres voor msn kan gebruiken als dat je account op geregistreerd staat? Want ik heb toen express een oud emailadres gekozen ivm van die reclame mailtjes etc.
De update komt vanaf 11:00 dat betekend niet dat hij om 11:00 direct voor iedereen beschikbaar is. Hij wordt trapsgewijs afgeschoten. Iedereen kan vandaag wel de update downloaden Ja je kan gewoon een ander msn account gebruiken