Ik doe niets anders. Heb geen behoefte om als Pro te gamen en doe het alleen ter recreatie. Natuurlijk wil ik wel alle routes goed onder de knie hebben maar ik ga niet proberen om de beste tijd te rijden. 3-4 seconden achter de snelste van de wereld vind ik goed genoeg.
Het is net zoals mijn eigen trainingen dan rij ik ook 3-4 seconden trager dan wanneer ik tijdens een race zelf rij. Tijdens een race ben ik zo geconcentreerd en schiet de adrenaline door je lichaam waardoor je gewoon alles sneller doet. Voor je de rem los hebt gelaten heb je het gas alweer vol ingeduwd. Terwijl tijdens een training ben ik relaxter en laat ik de rem helemaal los en dan ga ik eens gas geven.
Aangezien ik een game alles behalve serieus kan nemen kan ik mezelf ook niet dwingen om de beste tijden neer te gaan zetten en ben ik tevreden met de tijden die ik nu heb. En dat is casual en rij ik cat-mouse en in team verband met me vriendin tegen anderen etc.
In het begin vond ik de game ook knudde. De auto's reageerden totaal niet zoals het hoort. Constant onder en overstuur. Heeft tijd nodig. Zelf vond ik de lamborghini uit de C klasse de ideale wagen om mee te beginnen en te oefenen. Gewoon race tegen de klok doen op elke route en als je het gevoel heb de routes te kennen en voor jezelf goede tijden te hebben neergezet de career mode doen en rij je alles weg
Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2007