Ik vind het niet de moeite waard, want er komt een dag dat ik pareltjes als The Cronicles of Riddick en PGR 2 nog wil gaan spelen.
Het zou idd wel chill zijn als er ook zo'n actie komt voor de Elite. Zoiets van: "Lever een werkende 360 console en krijg 300 euro korting op de elite." \o/
Ik denk het ook niet in eerste instantie. Heel misschien later ofzo, als de Elite de 'premium' vervangt. Wit, en met de nieuwe processor enzo Of zit ik hier nu stieken alleen maar te hopen?
Vind eigenlijk dat zoiets wel moet gebeuren, met name voor de mensen die hun 360 al meerdere malen terug hebben moeten sturen doordat hij kapot was. *kuch* ik *kuch*
mijn xbox is stervende, dus als hij naar reparatiekamer moet van Microsoft, dan wil ik wel gewoon bijbetalen of dan die oude xbox inleveren en dan de Elite ervoor terug krijgen, dan ben ik echt MEGA blij dat me 360 maar zo'n korte levensduur had/heeft
maar het is niet om hertegebruiken wat erin zit,.... het is enorm populair in amerika om 2e hands xbox en ps2 te kopen (of wast in een ander land?)