Ken je ook via dat msngebeuren ook met elkaar praten via de Voicechat? Dus de headseat en elkaar zien via een webcam (dus videogesprek voeren)?
Zozo, het is al druk in deze thread zo vroeg op de ochtend Ik ben ook wel benieuwd hoor. Na school zeker ff zoveel mogelijk veranderingen proberen te spotten en uitproberen.
1. ik heb een console gekocht om op te gamen 2. als ik aan 't gamen ben, wil ik ook gewoon gamen. Daarnaast zit ik er meestal toch niet langer dan 1,5 á 2 uur achter. Van die twee uur gaat niemand dood door aandachttekort 3. als dat een instelling is die je eenmalig moet doen vind ik het geen probleem, of als je het gewoon kan negeren door geen adres op te geven.
Je kan het gewoon negeren door geen adres op te geven. MSN op de Xbox Live was sinds de launch een van de meest aangevraagde funkties door de members. Vandaar dat ze dit nu toegevoegd hebben. Tevens kan je als je nog geen vrienden hebt op xbox live en je weet niet dat vrienden op je msn lijst een xbox 360 hebben ... deze toevoegen aan je Xbox 360 friendlist . Dat vind ik de leukste optie!
Ah goed nieuws dus . Vind het leuk voor iedereen die er wel op zat te wachten. Voor MS is het ook wel 'belangrijk' ivm met Live Anywhere. Hm, wanneer komen die telefoons eens uit
en niet iedereen in je lijst moet toch een xbox hebben? of wel je kan toch msnen met mensen die gewoon in jou MSn lijst online zijn?
Ik vraag me af als je op je 360 je status op Offline zet, je msn op je pc ook meteen de status Offline aanneemt?!
Ik vraag me juist af als je aanlogt op je xbox 360 of je dan aflogt op je pc .. we zullen het vanmiddag weten Je kan gewoon msn met mensen zonder xbox