Ik vermoed dat er een aantal vragen komen, dus al vast een thread ... Daarnaast zal ik hier ook een FAQ posten als de update er is
Ik hoop wel dat die accessoire er zo snel mogelijk komt, maakt MSN op de 360 tenminste nog een klein beetje te doen. En ja ik weet dat je ook gewoon een USB keyboard in je 360 kunt pluggen, maar die heb ik niet (tenminste, niet met draad).
Joepie, hij is de update aan het updaten, wat een feest, en dan ben ik vandaag ook nog eens schoolziek... Is er ook een verandering in de update met de visionlive camera? extra opties ofzo, want ik vind m'n cam nogal saai, en kan je ook je camera gebruiken bij het msnnen..
Kun je nu inloggen op een ander emailadres dan diegene die je hebt gebruikt voor je registratie op xbox live?
Hallo, hier een vraag als ik naar msn ga zegt hij dat msn niet beschikbaar is met een windows live kinder(child) account weten jullie hier raad mee, gr lenn_93
Stom he maurice 05 Ik denk dat het mischien licht aan de leeftijd die wij inhebben gevuld bij het maken van ons email adres?
Als je ingelogd bent druk op de Guide button en dan account management. Daar kan je dan bij Contact Information je emailadres veranderen, ik neem aan dat je deze dan kan gebruiken voor Messenger.
leeftijd van je mail kun je toch veranderen. - ga naar je hotmail account (dus inbox van je mail) - ga dan rechtsboven naar opties -> meer opties. - en dan je persoonlijke gegevens wijzigen.
Damn ik heb de update nu ook en volgens mij kan ik echt niet met een ander emailadres inloggen dan diegene die met mijn LIVE account is verbonden. Wat is dat nou weer voor onzin?