[PC] Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Discussie in 'Games' gestart door kevin_16, 2 mei 2007.

1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zullen we het eens over de game hebben en niet meteen de vergelijking trekken met andere MMORPG's?

2. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel of laurelin iemand die daar ook speelt?

3. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    wow, echt weinig enthousiasme voor deze game hier :confused:
    iemand misschien nog een buddy code over? ik ben er echt benieuwd naar..

4. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    nee sorry heb me buddy code al weggeven het is echt wel een leuk spel maar jammer dat niemand hier het speelt.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel LOTRO en ik vind het echt een heel goed spel! Echt een aanrader, ik vind LOTR leuk, maar heb me er nooit echt in verdiept, het verhaal is voor een MMORPG echt heel erg meeslepend! Het spelen in groepen is echt hartstikke bruut, het is wel even wennen, maar ik vind dit spel echt hartstikke leuk.

Btw ik speel op Eldar level 22 Captain :)

6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    nog even een vraagje is er ook een soort instance idee als in WoW dus je gaat een soort grot of iets dergelijks in gaat door een portal zodat je alleen bent met je raid/fellowship je slaierd alle mobs en je gaat naar eindbaas voor goede Loot?

7. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, kunnen jullie eens wat screens plaatsen met maxiamale settings?

8. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel ook sinds vandaag en ik vind het best wel leuk...

ik heb alleen 1 probleem, ik vind dat UI namelijk erg klote en wil het veranderen. Ctrl # werkt niet op een of andere manier...

weet iemand hier hoe ik het dan kan veranderen?

9. jorgasme

jorgasme Mitch Buchanon Lover

Leuk Bevonden:
    0
    'CTRL' + '-' + '\'

Dus control + minus + backslash

10. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja die zijn er ook. Eigenlijk zijn dit gewoon quests, degene die ik gespeeld heb gingen alleen erg snel en waren met een kleine party van 4 of 5 man. Mja dit was op een redelijk laag level dus later komen er vast nog wel langere en grotere instances.

11. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Wary of of Lothorien zit nu net lvl 5:p

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan het spel ook te gaan kopen, main reason is dat ik van een vriend heb gehoord dat de sfeer in LotrO veel beter is dan in WoW (ik ga niet de fanboy spelen, geen zorgen), en dat de spelers over het algemeen ook een beter gedrag hebben.
    Ik heb dus de laatste paar dagen een beetje de website van Lotro bezocht maar ik heb dus een klein vraagje over de classes, die zijn me niet helemaal duidelijk.
    Kan iemand mss even posten wat de rol van elke class ongeveer is?

13. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Buddy key nodig.....
    Heeft iemand er eentje over?

Ik zou graag Lotro willen proberen, alleen is er nogsteeds geen Trial te downloden.

Wel heb ik een volledige versie kunnen lenen.... maar om te proberen heb ik een Buddy Key nodig....

Is er iemand die hem over heeft en deze aan mij zou willen geven zodat ik het spel eerst kan proberen voordat ik het koop?

Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik speel ook op Laurelin.
    Met 2 poppetjes: Evidas en Feroth. Ben nog aan het twijfelen of ik met een hunter of champion verder wil gaan.

Spel is tof. Leuk om te spelen, geen drang om te levelen. Omgeving is fantastich, vooral de reflecties in het water.

Heb het spel nu een week ofzo en de hunter is level 11, andere een stuk lager. Ben meer aan het rondgapen als ik water en een zonsopgang zie. :D

Ik speelde voorheen the Matrix Online waar de drang veel hoger is qua levelen betreft. Voor m'n gevoel kon je het spel alleen spelen met een level 50 poppetje. Ik heb 2 level 50's, alle items en skills die in het spel zijn en nog wat extra speciale zooi. Het spel is alleen behoorlijk saai geworden na +/- 2 en een half jaar spelen. Dus heb ik LOTRO gekocht en het bevalt me uitstekend. Vind het een stuk leuker als WOW ook maar dat is eigenlijk alleen omdat het grafisch er beter uitziet.

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Hoe is het sfeertje in de game? De sfeer in de film vindt ik namelijk fantastisch.

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Sfeer is wel goed. Vooral tijdens de instance-epic-cinematic quests (geen idee hoe die quests heetten, maar ze zijn echt leuk om te doen).
    Het is vooral de omgeving die de sfeer zet en dat doe 'ie goed. Er is veel afwisseling in de landschappen en elke x-zoveel levels ben je weer ergens anders.
    Het komt nog niet zo episch over als in de film hoewel de rede hiervoor waarschijnlijk is dat het verhaal nog maar net begonnen is. De Ring is geloof ik pas net in de handen van de Hobbits, ofzowiets, dus de spanning van het verhaal is pas net aan het opkomen.
    De quests in the Shire hebben echt een Hobbit, vrolijk en nutteloos sfeetje, en zijn meer gefocussed op rondbrengen van b.v. taartjes dan het slachten van beesten.
    Daarbij zit er nog een hoop nutteloosheid in het spel zoals real-time muziek maken op verschillende instrumenten, pijp roken en bier drinken, wat allemaal goed thuis past in de wereld van Tolkien. Want in het boek was het ook nooit te laat om een liedje te zingen, te dansen en te zuipen. - Het is vooral dit soort onzin wat ik leuk aan een MMO vind ipv het constant levelen, 10 beestjes hier slachten, 15 daar... LOTRO heeft weliswaar dezelfde opzet maar ook wat variatie in de quests die ik nog niet eerder heb gezien en goed thuis passen in de LOTR wereld.

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Kom je ook bekende gebieden, zoals Minas Tirith en Isengard tegen?

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Geen idee. :p
    Check lotro-europe.com voor bekende locaties. Er komen ook nog expansion packs uit, de eerste in juni geloof ik. Waarin ook nieuwe gebieden worden toegevoegd.
    Rivendell zit er sowieso in, Tom Bombadils huis ook. En nog een boel meer. Check de website, te veel om op te noemen!

19. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game dalek ff halen. Ben erg benieuwd. Heb heel lang WoW gespeeld en ook een tijdje everquest 2 geprobeerd, maar ben toe aan iets nieuws. Heb wat trailers hierover gezien en ziet er veelbelovend uit :).

20. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em nu ook :). Speel op Laurelin, char name is Geosis en ben bijna een lv 6 Elf Champion. Speelt opzich best lekker weg, iets slechter dan WoW, beter dan everquest 2. Graphics zijn btw de beste die ik ooit in een MMO heb gezien.

Hier een pic van mn elfje:

Laatst bewerkt: 25 mei 2007

Deel Deze Pagina