Fijn, krijgen we weer tig pagina's met "Ik heb hem" of "Ik ga hem nu downloaden". Het kan aan mij liggen, maar ik ben persoonlijk alleen geïnteresseerd in gebruikerservaringen van de update t.o.v. de periode ervoor. Wie hem al wel of niet heeft zal me een worst wezen....
Kan je nu inloggen op MSN met een andere email adres dan die je hebt gebruikt voor je Xbox Live registratie? Want ik heb de update nog niet dus.. @Z3R0-P4R4DOX Idd beantwoord wat vragen die over de update waren ofzo als je hem hebt
je kan van te voren nog aangeven op welk mail adres je wilt inloggen de update is super vet!! het ziet er allemaal weer even wat beter en voller uit met voller bedoel ik meer informatie bij bijvoorbeeld downloads en de aparte Marketplace tab
Is het al mogelijk om te communiceren op MSN via je Xbox 360?! Aangezien we nog geen toetsenbordje hebben... Verder is er dus een extra blade?
En jah hoor je zit vast aan die hotmail account wat je gebruikt hebt om je gamertag mee te maken . Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Iedereen zei dat je een ander hotmail account kon gebruiken. Dus ik wacht wel af voordat ik me inlog en erachter kom dat ik nooit meer de andere msn kan gebruiken...
Je kan ook een ander adres gebruiken ... ergens in de instellingen kan je dat aangeven Je kan gewoon het virtuele toetsenbord van de xbox gebruiken Er is een nieuwe Blade voor Marketplace (die je niet kan customizen met meer info)
er is ook nieuwe demo shrek the third, of was ie er al.., in ieder geval, grappig die update, maar met dat msn vlot niet heel snel, gaat een beetje slomo nu
Hoe zetje je leeftijd goed want bij mij staat bij im windows live messenger is allowed for a child account ???
haha, ik ben wel zestien maar ik heb dat ooit verandert naar 20 jaar ofzo, anders kon ik geen account op xbox.com maken. Trouwens, al die msn contacten zitten nu tussen m'n xboxlive contacten, is dat niet een beetje irritant voor het zoeken? gelukkig kan je op de triggers drukken om snel te scrollen..