[Algemeen] Vragen Xbox 360 en MSN

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 9 mei 2007.

  1. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt niet met een ander emailadres inloggen voor die MSN functie dan die van je L!VE account, het enige wat je kunt doen is je password invoeren, je emailadres in onveranderbaar.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik moet blij zijn dat ik voor MSN en 360 (gamertag) hetzelfde emailadres gebruik ? Ofwel, andere mensen die verschillende emailadresssen gebruiken hebben er weinig tot niks aan ?
     
  3. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe verander je je msn naam want ik heette zogenaamd jaap op die email en nu ziet iedereen me als jaap
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    de live account/hotmail account die je aan je gamertag gekoppeld hebt is niet meer los te koppelen helaas.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch....heb ik ff "geluk" :eek:
     
  6. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    nickname change bedoelde ik
     
  7. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel mogelijk om je emailadres waaraan je gamertag is gekoppeld te wijzigen, dat heb ik vorig jaar nog gedaan ivm met een aflopend emailadres. Ik zal kijken of ik de website kan vinden. Je kan dan gewoon je msn-adres koppelen aan je gamertag. Vergeet dan niet ook op de 360 bij de inloggegevens je emailadres te veranderen.
     
  8. basovich

    basovich Guest

    ik heb volgens mij een XS4all account aan mijn gamertag (heb de update nog niet gedownload, doe ik straks) maar dat heeft helemaal niets te maken met msn dat mailadres. en heb mijn eigen mail adres wel aan iets gekoppeld (die ik wel kan veranderen) welke is nou die is gekoppeld aan msn?
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu msn't met je xbox360, ziet de andere dan dat jij op een 360 zit, of niet?

    dus staat er zoiets als *using xbox360 system

    laat maar, zie het al staan bij iemand:

    -xbox360 dashboard (gamertag)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ basovich : Dezelfde die gekoppeld is aan je gamertag dan, toch ?
     
  11. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand een oplossing voor die child accounden:mad: de melding staat er nog steeds ,
     
  12. basovich

    basovich Guest

    ja ik heb een van mijn vader die ik dus niet kan veranderen en een van mezelf die ik wel kan veranderen, naar mijn idee allebei aan mijn GT gekoppeld.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij kun je gewoon het e-mailadres wijzigen bij je persoonlijke gegevens.
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, dat dacht ik ook maar dat gene wat je kan veranderen, is alleen maar de reclame die MS verstuurt (heb er zelf ervaring mee)
    Het email adres waarmee je je xlb account hebt aangemaakt is onveranderbaar.
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier staat meer info: http://forums.xbox.com/12041569/ShowPost.aspx

    Zo te zien werkt het alleen niet met @Hotmail, @MSN of Live adressen :eek:

    Nog meer info:

    MS support
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je dus @hotmail.com of @MSN.com als email hebt gekoppeld aan je GT kan het niet ? Tenminste dat begrijp ik uit dat stukkie.
     
  17. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. En nu heb ik juist een @hotmail.com adres aan me Live account gelinked. :')
     
  18. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al hoe je die verdomde child melding weg haalt ??
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook. Lig er persoonlijk ook niet wakker van, bedoel als ik geen zin heb in MSN gooi ik het gewoon af. Heb sowieso nooit begrepen wat mensen moeten met tig emailadressen. Ik gebruik er eentje en daar doe ik alles mee, lekker makkelijk. Spam ? Never heard of it.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Kijk even of je iets kan veranderen bij System>Family-settings>Xbox Live controls. Hier kunnen namelijk beperkingen worden opgelegd mbt de activiteiten op de xbox. Hier alle beperkingen uitschakelen lijkt mij dan.

    mat gmail valt het ook niet te veranderen... Maarja, heb mijn msn-adres maar verandert dan, het emailadres die ik daarvoor gebruikte werkte toch al niet meer:+
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007

Deel Deze Pagina