als je nu op je 360 msn't ziet de andere dan dat jij op een xbox360 msn't ipv een pc? dus staat er zoiets achter je naam van *using xbox360
leeftijd van je mail kun je toch veranderen. - ga naar je hotmail account (dus inbox van je mail) - ga dan rechtsboven naar opties -> meer opties. - en dan je persoonlijke gegevens wijzigen.
jongens ik heb naar alle opties gekeken van System maar kon niks vinden hoe je een ander email adres kan gebruiken dus helaas....
heb nergens gevonden hoe ik kan veranderen dat ik een ander emailadres wil gebruiken voor Messenger.. Als je wilt inloggen krijg je de tekst: "Enter password for associated Live ID", en wanneer je dan bij opties kijkt zie ik alleen de mogelijkheid password te veranderen. Veranderen van emailadres kan ik écht nergens vinden.
hoe verander je je msn naam want ik heette zogenaamd jaap op die email en nu ziet iedereen me als jaap
Je emailadres kan je niet aanpassen. Als je eenmaal een live id/hotmail account gekoppeld hebt aan je gamertag is dat niet meer terug te draaien. Ik heb er pas geleden nog heel internet voor afgezocht. Dom dom dom van microsoft......
De info zal ik later proberen aan te geven ... voor msn vragen. Deze kan je het beste stellen in de msn vragen thread
Jah heb ik gedaan maar ik kan nog steeds niet op im mischien duurt het nog effe voor dat je leeftijd veranderd is
Voor de mensen met de child-problemen.. Kijk bij je System tab, en dan naar de Family-settings > Xbox Live controls..
/Mod Let op je taal gebruik had vanochtend gecheckt of er een update was.. geen. Online met pes, update gevonden.. mooi.. na 2 uur pokeren, ineens Pfffff.. disconnected from xboxlive en dan naaien ze me die update erin!! Was verdomme 2e in een 50000 pot met een hoge straat!!! aaaarrgh!!!
weet nie of het aan de update ligt maar kan me muziek niet meer afspelen, hij ziet mijn computer wel maar hij search heel lang en zegt dan no albums found???? ennuh dat downloaden van bijvoorbeeld demo's en dan de xbox uitzetten werkt best wel grappig je hoort hem dan veel minder de xbox
Heb update ook geinstalleerd maar je zou toch nu ook divx kunnen streamen? Hij doet dat in ieder geval nog niet.
Even 2 vraagjes Ik heb een ander emailadres met msn dan bij mijn gamertag.. nu heb ik dus het probleem dat ik niet kan msnen.. of ik moet al een nieuwe gamertag maken, maar dit omswitchen is ook klote. Is er geen andere oplossing? Is het nu ook mogelijk om met de Vision cam te webcammen met een messengercontact op de 360?
Een nieuwe gamertag aanmaken kan maar dan ben je alle saves en achievements en al kwijt. Vision cam chat kan niet.