Heb ik ook, heb al overal zitten kijken maar kan het nergens aanpassen. Niet echt handig zo.Wachten op de volgende update :b:
Dat weet ik, maar het is dus niet mogelijk om mijn msnlijst van een ander emailadres hierin te integreren?
Nee, hij pakt automatisch het emailadres wat aan je gamertag gekoppeld is. Je kunt dit balkje ook niet veranderen
Haha dat is wel gaaf Weten mensen meteen wat ik aan het doen ben als ik niet op de PC zit. En hopelijk snappen ze dan ook meteen dat als ik op mijn 360 zit, ik wil gamen....en niet constant wil lullen
Daar kan je nix veranderen. Ik heb dus ook dat child probleem, en egt genaaid, nu heb ik nog nix aan die update... Maarjah... w8en tot de volgende die er voor xorgt dat je dit kan veranderen, ALS die komt.
Dashboard update hier ook binnen... Allemaal leuk en aardig, natuurlijk alles even checken. Zien wat er in de lade ligt is een erg mooie toevoeging, evenals het marketplace tabblad. Uitteraard nog even msn checken, harstikke leuk natuurlijk voor mensen zonder PC op hun kamer... Probleempje: Bij het checken van MSN op Live merkte ik dat ik werd uitgelogd op mijn PC die op mijn HD-TV is aangesloten(logisch natuurlijk), kan ik ergens op het dashboard iets aan of uit zetten zodat ik niet meer op Xbox Live messenger wordt aangemeld, het is namelijk nogal irritant, als ik constant op mijn PC aan het msn-en ben, en bij het connecten van live de Xbox Messenger aangaat. Iemand?
Ik heb idd ook hetzelfde child-probleem. Dus nu heb ik een nieuwe gamertag gemaakt met mijn huidige live-account. Doet t perfect! Alleen nu dus al mijn mooie achievements opnieuw halen
wel leuk, als je nu een achievement haalt komt er niet meer van: achievement unloced. Maar de naam en het aantal GP !
Zo kutje gierig!! Ik ben toch gewoon 16 of moet je voor msn 18 wezen?? En DeadlytheDutch heb je gewoon 800 punten betaald ofzo? Dan ga ik dat namelijk ook doen!
Waar kun je nu precies je msn naam veranderen ik heb een hele oude naam van 5 jaar trg. (ja jij bent vaag ofzo iets doms in ieder geval) Hielfe !
Weet iemand precies wat die extra instellingen bij Display precies doen? Ik kan naast screen resolution en screen format nu ook Reference Levels doen (ik gebruik de VGA HD kabel). Als ik Referencee Levels kies kan ik tussen Standard, Intermediate en Expanded. Bij de uitleg staat: Adjust the range of your console's reference level to match your TV. This setting affects games and movie.s If you chose a setting that is not supported by your TV, picture quality may be degraded. Ik heb ze allemaal geprobeerd maar ik zie nou niet echt een noemenswaardig verschil totzover. Weet iemand wat het precies inhoudt?