[Algemeen] Vragen Xbox 360 en MSN

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 9 mei 2007.

  1. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen met die child protection...

    hebben jullie al op www.passport.com gekeken wat jullie leeftijd daar is?
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heeft geen nut, want je live account staat nog op de oude leeftijd, en dat kun je neit veranderen
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe verander je je msn naam? Bij mij staat er nu Joene @ werk.. maar ik ben helemaal niet aan't werk :+
     
  4. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft heeft deze functie op de xbox aardig verneukt|:- hopelijk maken ze ff een updat dat je wel normaal kan msnen op alle emailadressen .....
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Toch even geprobeerd om MSN te activeren, maar wat een ellende zeg...

    Het registratie e-mailadres van m'n gamertag is van m'n provider, welke destijds is gekoppeld aan een Windows Live ID. Het password van toen heb ik heel lang geleden gewijzigd. Op alle Live ID sites moet ik uiteraard het nieuwe password invullen. MSN op de 360 zegt dat het password (nieuwe) is verlopen. Dus probeer ik het oude password....ook verlopen. Via Account Management op de Xbox 360 naar de optie Change Windows Live ID password gegaan, alles netjes ingevuld...error.. gegevens bestaan niet. Via passport.net m'n nieuwe password weer gewijzigd naar de oude, werkt allemaal goed. Inloggen op Xbox.com moet nu ook weer met 't oude password. Op de Xbox weer MSN proberen....password verlopen. Via Account Management weer geprobeerd...wederom gegevens bestaan niet...

    Wat ben ik blij dat ik er geen gebruik van wil maken :D
     
  6. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vragie jongens, toen ik mijn 360 kreeg had ik op een of andere manier problemen met me mail adress dus kon ik die neit gebruiken.
    Toen heb ik dus me vriendin er mail adress gebruikt, maar weet iemand hoe ik dat weer kan veranderen in me eigen mail adress??

    Dit is wel klote zo zieje!!:mad:


    Alvast bedankt!!!_O_
     
  7. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om automatisch aanmelden bij opstarten van mijn xbox uit te doen? Ik ben vaak al aangemeld op msn op mijn pc (naast mijn xbox360) en dan als ik me 360 aandoe, word ik afgemeld en zit ik opeens online op de 360. Hier heb ik dus geen zin in, iemand een idee?
     
  8. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    msn

    Ik zag op een andere site staan dat een jongen gebeld had naar microsoft en ze zeiden dat dat child probleeem binnenkort opgelost zou worden.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik kan vanavond pas zelf de update installeren, maar daarna zal ik er voor zorgen dat ik zoveel mogelijk screenshots heb gemaakt voor een FAQ ;)
     
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Weten ze dat daar nu al?

    Jammer ben nog geen 18 en tevens is het mailadres wat ik gebruik niet het adres wat ik normaal gebruik voor msn. Jammer, maar het was voor mij toch niet echt te bedoeling om daar veel gebruik van te maken.

    Leuke toevoeging, slecht uitgewerkt.
    Ik had dan nog even gewacht met die functie.
    Komt hopelijk nog wel een update voor. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zag ik dus ook staan op een andere site en dit staat er:

    ik heb net de xboxlijn gebelt, en als je te jong bent voor msn ( onder de 18 ) dan moet je even wachten, ze brengen een extra udate voor de familiesattings, dus als je ouders het goedkeuren kan je dan wel.

    waarschijnlijk voor vrijdag
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  12. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    HALLELUJAH_O_ \o/ _O_

    K*t child melding:+
     
  13. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het handig om een Child melding thread te maken :9
     
  14. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Major Nelson heeft een kleine update geplaats:

    Now that you have had a few hours to play with the new dashboard update, some folks have asked some questions about the new Messenger integration. Let me see if I can help clear a couple of things up:

    Q: I don’t want to automatically sign in to Live Messenger on my console…how do I turn it off?
    A: Sign in to Xbox LIVE, go to the Xbox LIVE blade, then select your gamercard and press A. Go down to ‘Auto Sign-in’ and press A. You can set your preference for Xbox Live and Windows Live Messenger separately here.

    Q: The email address assigned to my Xbox LIVE account is different to the email address I use on my PC for Windows LIVE messenger. Is there a way for me to still access my messenger account?
    A: Not at this time. We are working on the ability to allow users to change the email address they originally used when signing up for Xbox Live. The feature will be available in an upcoming release.

    Post any other questions you may have and I will try to track down answers. Also, I am in meetings all day, so I will only be able to check in a few times today to see how things are going.
     
  15. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge ik begin Microsoft een steeds groter poep bedrijf te vinden. Eerst al die belachelijk dure content downloads nou weer een update die echt fucking traag is en amper werkt.

    Mijn live account was gekoppeld aan mn e-mail adres van mijn oude weblog waarvan inmiddels de hosting is verlopen. En om mijn broertje zijn live account aan te maken hadden we mijn e-mail adres gebruikt. Nu als ik online ga zie ik mijn e-mail adres staan maar staat de gamertag van mijn broertje erbij. Zo slecht dit...
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Okè misschien wel vaker gevraagd maar als ik online kom met mijn xbox.

    Heb ik een msn naam van 5 jaar geleden hoe verander ik die? Want ik zie nergens waar je het kunt veranderen.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    update traag? amper werkt?

    Update was binnen 20sec klaar, msn contacten toevoegen in 30sec, alles werkt...

    Verder allemaal redelijk je eigen "schuld"
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Had het idee dat het bij mij nog sneller ging 8). (wel chill trouwens dat join-in incoontje in je friendslist)
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij ging ook alles snel
     
  20. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt wss dat z'n Xbox 360 langzamer werkt door de update met al die zooi van MSN draaiende erbij?
     

Deel Deze Pagina