Ik krijg dit bericht bij msn: windows live messenger is not available from a windows live child account Hoe kan ik dit aanpassen, ik heb al van alles gebropeert...
Ik zie inderdaad niets bijzonders aan de dashboard vernieuwing, alleen msn erbij gekomen en een aparte tabblad voor marketplace.
Ik heb toendertijd een ander email adres gebruikt,maar zie dat ik dat nu niet kan veranderen naar mijn eigen msn email adres? Iemand???
Bij mij gaat die nogal langzamer en stotteren, maar ik heb een belangrijke vraag. Toen ik een video zag van deze update, zag je hun kijken naar een video en dat er gewoon voor de video een pop-up kwam met een zin waar hij tegen aan het praten was, en dat die tegelijk die video kon bekijken en chatten. Als ik dat wil doen komt er alleen zo'n ding onder tevoorschijn, met wat de persoon tegen me heeft verteld. Dan moet ik helemaal terug naar 'Chat IM' enzovoort.
ach ja, die video geloof ik tog niet meer. ze zeiden ook dat je met elk willekeurig email adres erop kon. dat kan ook niet dus..
Je kan dat zwarte blokje voor de chat alleen krijgen als je een toetsenbord hebt aangesloten. Als je die hebt aangesloten druk je op de windows toets + M. Dat zelfde of Escape kan je indrukken om het schermpje weg te krijgen. Als je meerdere gesprekken open hebt staan kan je wisselen tussen de gesprekken door CTRL+ pijltje naar rechts héél kort in te drukken.