Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel beter !:9
    Een kopie zou ik het nu niet noemen , het heeft er veel van weg (lijkt idd bijna dezelfde engine) maar het is wel heel wat dieper en gevarieerder als oblivion

2. Remz-Jay

Remz-Jay PSEiKO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het amusant vinden hoe de frontpage van xbw steevast positief volhoudt dat two worlds op 11 mei uit gaat komen, hoewel de developers toch wel degelijk anders aangekondigd hebben :p

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nieuwtje:

4. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De pc versie is vanaf vandaag uit, er zijn al mensen die hem van gisteren hebben, en er is zelfs al een support update op de site :9

Waaah check die draak

Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  5. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oblivion betekent in het nederlands hell of onderwereld dus dat is niet gejat van oblivion ze hebben oblivion alleen oblivion genoemd omdat het hele verhaal om poorten naar de onderwerld draait.

Ik vind het eigenlijk indirect meer op World of warcraft lijken dan op oblivion.
    -De sfeer is niet echt oblvion zoals verschillende landschappen (bij oblivion had je eigenlijk alleen maar gras en bomen en alles in de steppes was ook hetzelfde)
    -De vijanden lijken veel meer op de vijanden in WoW, veel grote monsters zoals draken en trollen ook meerdere vijanden tegelijk wat je in oblivion niet echt had daar was meestal 4 of 5 het maxium in enkele gevallen meestal waren het toch 2 vijanden tegelijk.
    -Het online gedeelte
    -De items en item weergave (dus hoe sterk het is en wat voor speciale dingen erop zitten) bij oblvion stond alleen wat voor magische kracht erop stond en hoe sterk het was.

Ik vind dit spel niet echt een oblvion kloon maar eerder een goede combo tussen oblvion ( en morrowind) en WoW

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt een MMO .. maar met hoeveel spelers kan je eigenlijk online dan ?

ik heb eigenlijk deze type spellen nog nooit gespeeld .. maar misschien als ik het een keer gespeeld heb dat het wel voor me is :p

7. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met maximaal 8 spelers

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zo... boffen wij weer :lol: !

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Toch lijkt het mij nog een retevet spel. Alleen jammer dat hij is uitgesteld. Waarom komen ze niet ff rap met een nieuwe releasedatum als ze inmiddels wel weten dat het aantal liefhebbers groeit. Het is niet eerlijk!!! Kun je centen verdienen, willen wij een goede game, stellen ze hem uit. ;) :'-( 8)

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg alternatieven, erg frapant dat ze juist dat woord kiezen nietwaar. Hoe dan ook, het gewoon keihard gejat.

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    maar 8 man is in mijn Ogen geen MMO toch ? want dat betekend Massive Online....... maar 8 players vind ik niet zo Massive eigenlijk .. ? eigenlijk gewoon een hele dikke Co-up !

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Massive Multiplayer Online Role Playing Game.

Met acht spelers online spelen voelt inderdaad niet echt "massief" aan. ;)

Maar toch vet dat co-op (zoals ik het dan noem) er nog steeds in zit. Als dat ook al zou veranderen zou ik meteen al minder interesse in deze game hebben.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nu maar hopen dat je ook online achievements kan halen. Of als dat niet het geval is gewoon aparte quests voor online als co-up.

Nu rest alleen nog WoW, SRO en Guild Wars voor de Xbox 360. ;)8)

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Guild Wars is het enige PC spel dat ik bezit, maar vond er geen zak aan.
    Hoef die en WoW dan ook echt niet op de 360, doe mij maar nieuwe, originele spellen. :)
    Iets wat echt console gericht is, hoewel Two Worlds en Oblivion natuurlijk ook op de pc verschenen zijn.

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  15. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel gaat echt te gek worden, op de website van Xboxworld staat dat ie morgen uitkomt is dit zo??? want op IGN staat dat ie juni komt naar europa

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hij is uitgesteld voor onbepaalde tijd. Een week van tevoren gaan die eikels hem nog een keertje uitstellen. Hoezo genaaid door de ontwikkelaar en uitgever? Het is best jammer, maar het schijnt dat hij sowiezo ruim voor Juli verschijnt. www.dimplus.nl geeft nu ipv 11 mei gewoon alleen mei 2007 aan. We zullen het wel zien. ;):9

17. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion wordt in zoveel spellen gebruikt en dan richt jij je alleen op oblivion van bethesda:emo:
    Leer eerst eens wat meer spellen in dit genre kennen voordat je tegen alles gaat zeggen dat het van oblivion is gejat, of je moet natuurlijk alleen maar oblivion kennen:emo:

Two worlds is ook helemaal geen MMORPG, dat wordt op dit forumdeel wel rongebazuint maar als jij op de officiele two worlds site het woord MMO kan vinden dan ben jij mijn held:b:

Je moet het inderdaad zien als een grote co-op.
    Ik weet niet wie hier ooit diablo heeft gespeeld maar daar kon je ook maar met een beperkt aantal mensen online spelen, zo moet je two worlds ook voorstellen. Dat je maar met 8 mensen kan bied ook grote voordelen zoals weinig lag => daardoor heb je geen laadtijden.

Ik snap ook sowieso niet dat de mensen die two worlds met oblvion vergelijken zeggen dat het een MMORPG is:confused: al zou two worlds een MMORPG zijn dan zou er dus geen singleplayer zijn... omdat MMORPG's compleet gericht zijn op het online gedeelte en two worlds een multiplayer deel heeft voor extra's en speciale missies.

18. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh Ok bedankt man:thumbs:

19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf geloof ik er niets van maar lees dit:

Nieuws: Releasedatum, screenshots en video van Two Worlds
    Geschreven door Tom van Erp
    Bron: IGN -
    English translation
    Donderdag 10 mei 2007 - Kortgeleden kwam het 'pijnlijke' nieuws dat de RPG Two Worlds voor de Xbox 360 voor onbepaalde tijd was uitgesteld. Geen goed nieuws voor de mensen die op deze game zaten te wachten maar vandaag hebben we een stuk beter nieuws. Volgens Oostenrijkse handelaren zou de Xbox 360 versie namelijk op 15 mei 2007 in de winkels moeten liggen. Over vijf daagjes dus!

Alsoft dat nog niet genoeg is hebben we ook vijf kersverse nieuwe screenshots én een ingame video. Uitgever Zuxxez heeft de datum nog niet bevestigd maar waarschijnlijk zal de game dus aanstaande dinsdag in de winkels liggen. Check de nieuwe video en screenshots hieronder alvast.

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5703

Editje: Het was een foutje, er moet 15 juni staan hehe

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik weet ook niet of ik dat moet geloven. Ik ga morgen gewoon kijken in de winkels na 11 uur. Waarom? Dan komen namelijk hier altijd de games binnen en kan ik ook meteen kijken of ze hem hebben. Bij de FRS heb je de minste kans, die hebben nog niet eens informatie op hun site staan. Ik ga eerst maar eens bij de Bart Smit langs, dan de nieuwe Dixons en als laatste maar de Free Record Shop. Wij hebben hier in Sneek helaas nog geen echte gameszaak, maar ik kan best een kledingzaak missen als ik dan sneller en eerder games als Two Worlds zou kunnen krijgen. Meestal hebben de officiele zaken de games eerder dan de niet officiele. Zoiets werd mij eens verteld door de filiaalbeheerder van de Dixons hier. ;)}:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina