Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De Scrin campaign is een bonus campaign. Je krijgt hem pas te zien nadat je GDI en NOD hebt uitgespeeld. De campaign zelf is erg kort (3 tot 5 kaarten als ik me niet vergis).
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar ik hem goedkoper dan 65 euro kan krijgen?? Of site die een beetje betrouwbaar is? Want hij lijkt mij echt supah! 8)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ligt het aan mij of is Scrin wel heel erg overpowered vergeleken met NOD en GDI. Online maak je geen kans tegen die dingen. Als eenmaal die zwevende moederschepen tevoorschijn komen kun je beter meteen inpakken. |:-
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Online maak ik tegen niemand kans 8) Ik zuig echt:9

    Offline gaat me beter af :D
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik wil wel een potje met je doen, ben zelf ook niet zo'n kampioen. ;)
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mensen zeggen hetzelfde van de GDI. Het is al vaker opgemerkt, maar bij deze nogmaals: in deze game moet je niet turtelen. Zeker als je met Nod speelt is het belangrijk dat je z.s.m. zoveel mogelijk (zoniet alle) grondstoffen op de kaart onder jouw controle brengt en houdt. Wat je er dan mee doet is een tweede, zolang de tegenpartij er maar niet bij kan.

    In C&C3 draait het werkelijke gevecht niet om de tanks, maar om de tyberium.
     
  8. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Tiberium heb je nodig om te bouwen ja, dus dat is logisch.
    Iedere unit aan iedere kant en iedere kant heeft een zwak punt, dat moet je uibuiten door een gevarieerd leger te maken, en een passende strategie bedenken. Als je bijvoorbeeld tegen NOD vecht, zou je er voor moeten zorgen om units te maken die stealth kunnen waarnemen. En als je als NOD tegen GDI vecht, heb je heb voordeel dat, als je niet zelf GDI bent, snellere units hebt. Een hit-and-run taktiek is dan ook erg effectief.
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ja maar Scrin kun je echt niet tegen op of je moet meteen tankrushen en dat haalt de lol er een beetje af.
     
  10. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    A win is a win. Maakt toch niet zoveel uit dat je soms een saai potje speelt. Het lijkt me wel dat er genoeg strategieën zijn die de kansen gelijk maken.
     
  11. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gedownload en gespeeld. Wel tof, ik vind alleen dat de stick te gevoelig is. Je bent zo te ver, beetje kut. Werkte ook verrassend goed met een controller! Die cut-scenes zijn trouwens echt hilarisch! Wat zijn die slecht gedaan!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Heb de guide inmiddels besteld bij www.bol.com. Nu is het afwachten of ik van EA hoogspersoonlijk de game voor de Xbox 360 krijg toegestuurd. ;)8)
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Slecht? Vind ze prima, en puur HD! Ook de enige game geloof ik met echte acteurs
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    haha, nee man ze spelen het echt slecht, ze hebben nog net geen script in hun handen waarvan ze het aflezen.
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat zit je steeds te roepen over dat je de game krijgt van EA nu weten we het wel. En waarom nu al een guide halen terwijl je het spel nog geen eens in je xbox 360 hebt gehad.. je speelt games toch voor een uitdaging en niet gelijk een guide erbij halen als het even tegen zit... Mwah jah zal wel aan mij liggen
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  16. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik heb nog alleenmaar de demo gespeeld, maar bij de demo kon ik niks beginnen tegen die trieste mensen die alleenmaar mamoth tanks bouwen. Die tanks zijn niks tegen een leger rockets, maar al zet hij er 5 snipers tussen kan ik al gou weinig. Vliegtuigen zijn ook waardeloos tegen die tanks. Ik kan zelf ook alleenmaar tanks bouwen maar ik ga me niet verlagen tot hun nivue en dan vind ik er al niks meer aan als ik zo moet spelen.
    En heb je bij de volledige C&C ook nog steeds zoveel geld als bij de demo?(hoop het niet)
     
  17. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich vind ik dat niet zo triest, dat is ook een strategie.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kan je kiezen, bij ranked matches niet heel veel geloof ik, 10.000 ofzo?

    Begin die massive rush mammoth tank aanvallers nu behoorlijk irritant te vinden... Nog niemand tegengekomen die het niet deed :mad: kom ik aan met mijn zone troopers
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat tank rushen is echt bagger ja, ik speel nu gewoon met friends en de afspraak is: Geen gerush, geen superweapons en het belangrijkste geen scrin. ;) Harde maatregelen maar het maakt het een stuk duurzamer.
     
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    zag hem vandaag staan bij de FRS en was heel erg aan het twijfelen maar heb het toch maar niet gedaan... de demo was denk ik niet overtuigend genoeg.. miss koop ik hem binnenkort wel via de bazaar oid :9
     

Deel Deze Pagina