mensen @ pc msn zien nu achter je naam "Xbox 360: Dashboard (Naam)" en als je een game speelt waarschijnlijk "Xbox 360: Gears of War" ofzo I like! Draadloos toetsenboard ftw
kzit nu op stage.. tot 11 uur ofzo.. thuis maar ff checken dan.. is het dan nu ook mogelijk om met een andere email adres in te loggen, dan waar je account is op aangekoppeld?? voorbeeld je gamertag is gekoppeld aan persoon1@hotmail. com.. maar je wilt inloggen met persoon2@hotmail. com...is dat gewoon mogelijk?
Vrijdag weer een update? Dat zou mooi zijn, snel gefixt Hoewel het eigenlijk meteen goed had moeten zijn natuurlijk.
Ik heb ook nog eens gebeld, maar heb een half uur aan de lijn gehangen en heb het dan opgegeven... pfff, het is te hopen dat de update snel komt!!
Oe hij kan dus wel uit, ik wilde er even naar kijken meer niet. Elke keer uitzetten was echt klote geweest. En wat is dan nog precies het verschil met de friendslist die je al had? Verder over de update: leuk dat je de game in de tray ziet en de achievements er naast. Arcade ziet er ook wat beter uit. Verder weinig boeiends.
Ik heb 2 msn's, heb ze beiden geprobeerd op de Xbox 360. Bij beide msn's is mijn msnnaam: Sharm El. Bij de eerste msn zag ik gewoon dat ik Sharm El heten bij de Xbox 360. Maar bij me 2e msn (waar ik bijna altijd op msn zit) heet ik Richard (echte naam). Hoe kan ik dit veranderen naar Sharm El? Als ik bij me 2e msn op computer ga heet ik gewoon Sharm El.
Overigens doet Video Streaming het niet meer door de update bij mij (dus ook geen WMV's die het wel zouden moeten doen sowieso)... Hebben jullie dat ook?
heb ik ook muziek doet het wel maar filmpjes niet ofzo als ik die probeer te openen dan duurt dat heel lang en doet het het niet, daarna kan ik ook geen muziek meer afspelen moet ik computer herstarten om het weer werkend te krijgen.
Valt me best tegen die update, hadden ze hier nou zo lang voor nodig. Ook wel nep dat je alleen de achievements van arcade games kunt sturen.
bij console settings en dan bij display ken je nu ook reference levels instellen weet iemand wat voor een effect/nut dat heeft??? of waar je hierover iets kan terugvinden
Heeft te maken met je beeld bij gebruik van de vga kabel http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=7216 Spoiler Verschil duidelijk zichtbaar
ik gebruik een 20inch tft scherm met vga waar ken je 'm het beste op zetten dan? zie het al....expanded volgens mij tnx voor de reply btw!