Heeft iemand nog advies voor Cone Captures? Dusver heb ik alles op Hardcore gehaald, maar met Cone caputres haal ik alleen de makkelijkste moeilijkheidsgraden aangezien ik voor de rest te weinig kudos kan verzamelen.
Is het nu echt niet mogelijk om in PGR 3 met een stuur handmatig te schakelen ? ik mis dat echt heel erg. Op de PC race ik altijd met handmatige versnelling. Ik vind het op zich wel een aardig spel. Alleen als je ff tegen de muur zit sta je stil en het is ook totaal niet realistisch ( mja arcade he ) En ik vind die singel player campain maar vaag. Ook die pionnen race is raar moet je er binnen een bepaalde tijd tussen door en dan ook nog "kunsjes" doen om extra punten te halen. Daar heb ik dus de tijd niet voor omdat de afstand tussen de pionnen erg kort is. Hoe doen jullie dat ?
Voor de Cone Challenges kun je het beste de RUF Supercar Concept gebruiken, als je die al hebt. Je kunt het ook proberen met de F50 GT, heb ik zelf ook veel gedaan en werkt opzich wel aardig.
Dat doet i dus niet. Hij verandert de car view dan en heb ook niets kunnen instellen qua controlls. En ook niet de keuze tussen handmatig en automaat.
Maar wat is de bedoeling van de cone challenge behalve een beetje door poortjes heen te rijden zo snel als je kan. Daarmee alleen krijg ik niet de kudos
Ach je hoeft het ook niet percé te maken. Doe maar geen moeite voor mij Gaat het cat en mouse toernooitje nog door of...?
Wtf als ik ales perfect zou nemen kom ik op de 41.50 uit, zonder wallbashes. Ik weet echt niet waar ik een seconde laat liggen. In 't eerste stuk is 42.4 voor mij de absolute max, hoe wil je ooit 41.77 rijden
Tussen de poortjes door moet je slides maken zodat je een hele keten krijgt, op deze manier krijg je veel meer kudo's. Op Platinum zul je bij een bepaalde cone-challenge de hele ronde aan elkaar moeten driften, tussen de cones door.
Gecontroleerd driften in deze game is voor mij niet te doen met die poortjes zo dicht op elkaar. Ik laat het wel op novice niveau staan met de rest op hardcore
Je moet ook niet tussen elke 2 poortjes driften . Je moet gewoon zo lang mogelijk je combo houden, want hoe langer je combo, hoe harder het gaat. Zo krijg je na een paar bochten al gauw 60 punten per cone ipv 10 Zorg dus dat je zo hard mogelijk rijdt op de rechte stukken om binnen 2 seconden weer een cone te pakken, en in de bochten slippen zodat je je combo houdt. good luck! Trouwens in PGR3 zijn de conechallenges best makkelijk. Platinum heb je meestal na een kwartiertje wel