Nieuwe info over de Spring dashboard update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 7 apr 2007.

1. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Man je bent geweldig _O_ _O_ _O_
    Hoe weet je dat als ik vragen mag ?

2. k0ifim

k0ifim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook veel op het xbox.com forum (engelstalig) en daar weten de mensen veel :thumbs:

3. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om gewoon helemaal geen gebruik te maken van de MSN contacten ding? Dus dat je contacten op PC MSN gewoon helemaal niet zien dat je online bent op de 360?

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het in ieder geval wel een goede update. MSN is wel aardig, maar qua functionaliteit blijft de PC versie toch superieur. Bovendien vind ik het krom dat je nicknames niet kunt wijzigen, maar misschien kan dat later alsnog. Marketplace veranderingen vind ik niet bijzonder, maar ben wel erg tevreden met het verbeterde beeld voor computer monitor gebruikers _O_

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nu vraag ik me af waar ze die nicks op baseren want die ik nu heb is van 5 jaar geleden :confused:.

6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon het automatisch aanmelden uitzetten en niet weer inloggen...

Ik vind dat msn maar brak werken hor, had liever wat tabs aan de onderkant gezien en gewoon zo'n hok als op de pc om je gesprekken in te voeren, niet helemaal diep in de guide.
    Aller vreemdst is nog dat een xbox die gears of war draait niet fatsoenlijk smiles kan weergeven...

7. StAeL

StAeL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij sterk opviel is dat Xbox Live Marketplace een andere achtergrond heeft, hij veranderd niet mee met mijn oude achtergrond. Hier is niets aan te doen zeker? Ik vind het niet erg, maar moest je dit ook kunnen aanpassen... zou wel tof zijn.

8. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha hij is goed jah :) en kan je ook meer mensen aan dat gesprek toevoegen ?

9. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
  10. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kapitein iglo is the man!

11. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt wel dat alles super sloom gaat hoor.. Nu heb ik dus soms iets van 80 friends online. Als ik even naar een willekeurig menu wil in het msn gebeuren of ik wil een bericht versturen dan duurt het steeds een tijdje voordat het verschijnt.. Voor mij het grootste nadeel. Voorderest als ik een toetsenbord heb vindt ik het een geslaagde update :+

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een `Child account´ zegt mijn Xbox en daarom kan ik niet inloggen op dat Windows Live Messenger op de Xbox. Kan ik dit niet wijzigen?

Sorry, begrijp dat het eerder is gevraagd, maar gaat dit niet veranderen?

Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  13. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk komt er vrijdag een kleine update waardoor je het kan veranderen bij familiesettings, maar ik weet niet of dat al is bevestigd.

Dat nieuwe tabblad is top vind ik en dat er bij je achievement de naam komt de staan en het aantal gs vind ik ook top! Msn moet nog komen want ik heb een child account:p

Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    bij je friendslist kan je op y duwen en dan filtert ie ze eruit :b:

15. JeePee

JeePee Guest

Update gedownload en hij loopt om de haverklap vast. Ik voel dat er ieder moment de ring of death tevoorschijn komt, zoals al eerder een 360 van me heeft meegemaakt. Nu een dag voor de Forza 2 demo.... Kan Microsoft dan ook helemaal niks goeds op de markt brengen? Dat wordt dus een 3de Xbox 360... Kutzooi.

Maarja mensen, ik waarschuw je... het is niet de 1ste keer dat er een 360 ten dode is opgeschreven na een update, dus ik zou wachten met downloaden.

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijne werkt nog perfect _O_ Lucky me }:]

17. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul je nou? Er is dus nog niks gebeurt wat door de update komt, maar je geeft de update wel de schuld.

18. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik voor 9,95, een logitech USB toetsenbordje en werkt veeeel sneller :thumbs:

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo, das ook lekker dan. =(
    Heb tot nu toe nog geen problemen ondervonden na de update. Echter, MSN loopt niet lekker, erg traag. Snap btw persoonlijk het nut niet van de MSN feature, maar dat even terzijde..

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wel toevallig though, bijna net zo toevallig als dat mijn 360 vorig jaar kuren kreeg vanaf 't moment dat ik de Fall update had geïnstalleerd. ;) Dit keer geen problemen hier, vastlopers bij 't openen van m'n friendlist zijn zelf verholpen vreemd genoeg.

Deel Deze Pagina