Dat hier nog geen thread over is snap ik niet
Guitar Hero is zonder twijfel de meest verslavende game die ik in tijden gespeeld heb. Ik speel het nog regelmatig bij een vriend van mij en we kunnen er beide maar geen genoeg van krijgen
De X360 versie zal een nieuwe gitaar-controller bevatten, welke
niet draadloos zal zijn, en er zal exclusieve Marketplace Content te downloaden zijn. Denk hierbij dus aan o.a. nieuwe, speelbare tracks. Of hiervoor betaald moet worden, en zo ja hoeveel, is nog niets bekend. Verder is de game identiek aan de PS2 versie, het enige grafische verschil is dat de X360 versie uiteraard in HD te spelen is.
Of de game ook online speelbaar gaat zijn via Xbox Live is ook nog niet bekend. Hoewel dit natuurlijk een vrij logische stap zou zijn, zitten er in mijn ogen ook serieuze nadelen aan het online spelen van een game als deze. Het kleinste beetje lag zou je namelijk al gauw de das om kunnen doen !
Anyways, in mijn ogen zijn dit soort games een geweldige aanwinst voor een console als de X360. Het is net even wat anders dan de meuk die je altijd gewend bent te spelen op je X360. Ik kan tot slot alleen nog maar zeggen : hou je van muziek en van games, en wil je een idee krijgen hoe het is om zelf met je virtuele bandje aan de gang te gaan....geef dit spel dan een kans. Ik ga deze sowieso weer met open armen ontvangen
Klik om te vergroten...