Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dan gaan wij morgen een potje doen :)
     
  2. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha..dit zijn bekende problemen met de C&C serie..bij C&C Red Alert kon je ook met een berg tankjes (bijna) altijd overwinnen.

    Ik heb de game nog niet..maar kan je niet kiezen dan dat je beperkingen aan de mp match brengt..zoals geen tanks ofzo..of een maximale upgrade level enz.
     
  3. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke game zeg :)
    Jammer dat ik nog even moet wachten tot ik op Live kan tot eeeeindelijk mn glasvezel is geinstalleerd!

    Ik dacht gisteren een aantal keren slowdowns in de game te bespeuren, is nog iemand dit opgevallen?
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In de demo had ik dat 1x, geen flauw idee waarom want ik heb weleens meerdere units gehad en toen verliep alles prima.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk dat dit voor heel veel mensen niet zo logisch is. Controleer je alle grondstoffen, dan heb je niet perse een groot leger meer nodig. Ik denk ook dat daarom de NOD vaak niet goed gebruikt wordt. Je moet die snelheid van de NOD net inzetten om de hele kaart te controleren en overal mini-basissen te bouwen. Dat vereist veel meer multi-tasking vaardigheden dan een grote groep tanks selecteren en op de vijand afsturen. Een goede reden voor mensen om de NOD "zwak" te vinden en voor GDI of de Scrin te kiezen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    GDI heeft voor mij nog altijd de leukste wapens en dergelijke. Als je kijkt naar de wapens, gebouwen enzo van de NOD, dan denk je echt dat die zwaar oud zijn. NOD heeft mij nooit echt getrokken, ja om uit te roeien misschien. ;)8)
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Daarom he je die mooie bombers bij NOD. Met 1 zo'n ding schakel je een juggernaut uit. bouw er 8 en laat ze over een aanstormend leger vliegen dan vaag je ze halve army al weg.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    waha secret achievement:

    [​IMG]
    21. Welcome to 2047
    Press the A button 2047 times, the year the game takes place.

    8) mafkezen
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Als iemand zin heeft 2 tegen 2 tedoen gewoon player matches voeg mij dan toe :) kontschopper NL.
     
  10. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook geforceerd schieten? bv. op luitjes van je eigen? zoals op de pc met ctrl inhouden?
     
  11. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: SPOILER
     
  12. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo w.t.f. wat een k*t achievement is dat dan.

    Kan je meteen je joystick weggooien lol..werkt je A knop niet goed meer omdat ie te vaak is ingedrukt LOL
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zo helpen ze Microsoft een beetje met de verkopen Ajacied410. ;)8)
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja maar daar had je niet zo overdreven veel geld, als ik het zo hoor ga ik hem niet kopen. Ik speel een spel voor de lol en niet degene die als eerst een leger tanks heeft staan.
    Wacht wel op een fatsoenlijke RTS.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Anders koop je Lord of the Rings - Battle for Middle Earth toch. Dat spel speelt toch, en je hoeft niet één twee drie bang te zijn dat je direct gepakt word. Mocht je wel snel worden aangevallen, dan word je daar wel voor gewaarschuwd. Je hebt altijd tijd zat om een kamp te bouwen en iets te doen tegen Mordor of andersom Rivendell.
     
  16. ViperMike

    ViperMike Guest

    Het maakt mij niet zo uit dat ik snel word aangevallen, maar ik vind het zo saai dat het puur om 1 unit draait en dat die dingen weinig of niks kosten.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Waarom? Denk je dat je er zelf wel achter gekomen zou zijn? :+
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    @ Vipermike: helemaal mee eens. MP draait puur om wie het snelst 30 tanken klaar heeft staan... Echter de SP is wel supervet maar pittig op Hard. Ben nu bij de een na laatste missie van GDI. En ik wil elke bonus objective anders krijg je geen achievement. \o/
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoeveel acts of levels heeft de GDI eigenlijk?
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    12/14 zoiets, wat een bout missie is dit. AARGH!
     

Deel Deze Pagina