Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal ik jou binnenkort is ff inmaken..:D
     
  2. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!, ik wil valencia zijn in master league, maar hoe kun je er voor zorgen dat er allemaal spaanse ploegen bij je zitten en niet dat er opeens feyenoord binnekomt in het 2e seizoen , of kun je dat niet verkomen :eek: (IN WELKE LEAGUE MOET IK VALENCIA DAN STOPPEN ALS JE HET KUNT VOORKOMEN:D)
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je kunt door middel van op Y te drukken ofso? Zelf zorgen welke teams, in welke POUL komen :)!
    Dus je zult zelf even moeten kijken, en instellen om in elke POUL hetzelfde aantal landen teams te laten uitkomen.
     
  4. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je me even toe kunnen voegen . dan kun je het mischien beter uitleggen, want wat jij bedoeld bedoel ik niet
     
  5. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Want in mijn 2e seizoen krijg ik bijv feyenoord erbij, dat is egt jammer,
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het gaat nu wel redelijk. Na 14 wedstrijden sta ik 4 punten achter op Barca op de tweede plek. Het afwerken gaat nog steeds niet geweldig en me spitsen blijven op een eilandje staan. Maak nu gebruik met het ruit op het middenveld dichter achter de spitsen en werpt zijn vruchten op. 3-0 van Sevilla gewonnen. Nu weet ik alleen niet op ik Cassano of Ruud naast Ronaldo wil zetten. Ruud gaat langer mee, maar is trager. Cassano is snel, maar na een tijdje heb je niks meer aan hem en moet ik wisselen.
     
  7. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    vinden jullie het wel leuk dat jullie in een league met allerlei verschillende clubteams zitten ? bijvoorbeeld valencia acmialn en feyenoord bij elkaar.,,
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen teams van eigen competitie wil moet je league doen. Ik vind het wel leuk, en bij mij zitten nog veel oorspronkelijke teams in de competitie
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    Bij voorgaande delen vond ik dat een voordeel van de ML. Je kon een soort Champions League doen, maar dan in competitie verband. Als ik tegen clubs van eigenland wilde spelen deed ik wel een reguliere competitie van dat betreffende land.

    Waar ik me wel aan stoorde in voorgaande delen, weet niet of dat hier ook is, dat je met top teams en slechtere teams in een competitie zat. Had je Ajax, PSV en Feijenoord met daarnaast ook nog eens clubs zoals Roda in de ML zitten. En Roda hoort daar niet in mijn ogen, alleen de top clubs. Maar ja dan hoort Feijenoord er ook niet meer in thuis als je de laatste 2 real life seizoenen bekijkt.
     
  10. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Tmffirework , in welke league plaats jij jouw team aan het begin van het seizoen
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het valt me trouwens op dat ik van tijd tot tijd een gele kaart krijg voor een niet gedane overtreding. De wedstrijd gaat verder en pas als de bal uit is krijg ik de verlate gele kaart. Of als de keeper of verdediger van de tegenpartij de bal raakt krijg ik alsnog geen corner of inworp. Vage shit
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff........
    Zal straks is kijken ;)

    Ik kies gewoon mijn team en zet dan alle andere teams van dat land in die competitie
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vinden anderen die met Real Madrid spelen van Nistelrooij een irritante spits? Hij is traag en is nauwelijks zichtbaar, maar gelukkig maakt ie wel de punten. Samen met Ronaldo topscoorders met 11 goals elk. Als ik Cassano voor Ruud laat invallen dan is er meer dreiging maar Cassano schiet niet lekker en pakt dan geen punten mee.

    Beckham heb ik als DMF staan. Die gast is zo traag op rechts dat iedereen hem eruit rent en met hem kan ik geen acties langs zij maken. Nu is geeft ie passes op Raul, Emmerson en Guti die de rest van de voortzetting voor hun rekening nemen. Daarnaast pakt Beckham alle afvallige ballen en ramt ze er van afstand in of als ik met de spitsen de bal van de achterlijn naar rand 16 trek staat Beckham er weer voor een intikkertje. Ideaal :D

    Heb de laatste paar wedstrijden met 4-0 en 5-0 gewonnen. Maar als ik vergeet de analoge stick te gebruiken bij het schieten dan is het meestal een gelijkspel :confused:
     
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Van nistelrooy helemaal niet slecht,

    ik vind hem een goede spits in dit spel,
    spitsen hoeven niet snel te zijn, je hoeft met hem maar 1x te schieten en hij zit meestal :) .

    ik vind crespo slecht, adriano is ook niet de beste
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Crespo valt tegen en Adriano stelt ook weinig voor. Had veel meer verwacht na alle verhalen hier, maar ik leg hem zo aan banden en als ik met hem speel overtuigt hij me niet echt.

    De enige reden dat Ruud in me opstelling blijft is idd omdat hij de goals maakt. Maar hij zorgt niet bepaald dat het team soepel loopt en voel me er ondanks de punten niet prettig bij. Daarnaast vind ik snelheid wel belangrijk, zeker als je steeds met 1 spits tegen 3 verdedigers staat en er eventjes langs moet. Dan moet ik vaak een omweg gebruiken :confused:
     
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en zie je van Nistelrooij in het echt vaak 3 verdedigers uitspelen? Nee, dus dat is alleen maar goed gedaan. Van Nistelrooij is IMO een goede spits, hij is snel en best sterk aan de bal. Je wordt er wel afgelopen als je een sprint van 30 meter aangaat, maar in het echt moet hij ook dicht bij de goal spelen. Hij scoort vaak 1 op 1, een prima spits dus.

    Crespo is ook een topspits, zowel bij Inter als bij Argentiniƫ! Ook hij wordt er afgelopen bij een dikke sprint, maar vooral met wat spelers om hem heen is die super. Hij is wel een afmaker, verder is het niet veel soeps. Maar bij Argentiniƫ met die snelle dribbelaars kan je hem goed vrijspelen. Bij Inter wat minder, maar door Adriano en Ibrahimovic er bij te zetten krijgt hij meer ruimte en maakt hij vaak de beslissende goal. Daarnaast kopsterk bij corners en 1 op 1 dodelijk. Prima spits hoor.

    Hoewel ik toch de voorkeur geef aan Henry, maar dat heeft geen uitleg nodig.
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Adriano is een van de beste spelers uit het spel :cool:
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Crespo en Van Nistelrooij zijn toch dezelfde spelers? Beiden niet supersnel, maar elke kans is vrijwel raak met hen. Tenminste, zo ervaar ik dat.
     
  19. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    RVN is iets sneller en technischer met een bal, Crespo heeft een iets betere body. Als ik me niet vergis hoor, maar zo denk ik dat het is.
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Bij mij moet Ruud het hebben van rebounds en dat hij per "ongeluk" vrij komt te staan voor het doel. Voor de rest verzorgt hij combinaties met ronaldo en raul. Toch pakt hij nu elke wedstrijd 2 goals mee dus is lekker.

    Ondanks dat ik met 4-0 en 5-0 uitslagen win op 3sterren tegenwoordig heb ik niet echt het gevoel dat ik de wedstrijden domineer. Enige wat gebeurd is is dat ik me kansen nu beter benut ondanks dat ik nog steeds net zoveel fout schiet omdat ik niet op let.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina