Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. ik waag gewoon de gok. als er import tax bij komt, so be it :)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Import Tax (19% BTW) zal ongeveer € 11 zijn.
     
  3. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige, ik heb het ook. Het schijnt dat deze disc playback problemen heeft met de HD-DVD add-on van de XBOX 360. Hetzelfde geldt voor Digital Video Essentials dat dezelfde uitgever heeft.

    Naar zeggen zal de dashboard update van aanstaande maandag dit probleem oplossen, maar dat is vooralsnog onzeker. We zullen maandag zien.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  4. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Het volgende werd gepost op avforums over het probleem met de HDScape HD-DVD's. Als alles goed is moet de dashboard update van deze week het probleem oplossen. Het bericht komt van HDScape zelf.

     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    is het btw mogelijk als ik een HD film download en dan op een Dual Layer brand om die vervolgens in me xbox360 te kijken zonder de HD Addon te hebben ?
     
  6. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een .mkv bestand betreft zul je het eerst om moeten zetten naar DVD of WMV. Heb je een WMV HD film, dan kan het zijn dat de 360 hem zonder problemen afspeelt. Let op! Het gros van de op internet te vinden WMV HD films kunnen niet worden afgespeeld op de 360. Ik zelf had laatst geprobeerd om de WMV HD versie van "The Fifth Element" af te spelen, maar die deed het dus niet (dat heeft met de compressie te maken).
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nog een goedkoop adresje voor de speler? Ik ben er toch over aan het twijfelen om er een te gaan halen...
     
  8. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Media Markt kost die € 189,-
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  9. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een paar pagina's terug naar een univendi of iets dergelijks, verkopen hem heel goedkoop. Volgens mij staat hij ook in de startpost.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer, dynamische bereik fix zat dus niet in de lente update. Op het avs forum hadden ze 't over een andere update die vóór 22 mei zou moeten verschijnen....
     
  11. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk mijn HD DVD van planet earth binnen... echt prachtig...Volgens mij was de hd dvd speler in eindhoven bij de mediamarkt nog maar € 175,00.

    Ps telkens als ik xbox uitzet kan ik niet beginnen waar ik gebleven ben bij een film... heeft iedereen dit?? Wordt dit nog een keer door microsoft opgelost?
     
  12. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    hdscape sampler werkt nog steeds niet na deze update. hopelijk is dat in diezelfde update voor 22 mei opgelost.
     
  13. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet de hdscape sampler het ook nog niet.
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad .. ik lees dus net hoe het moet :
    guys, you burn this to a dual layer disc with something like nero (set to burn udf/iso with xbox compatibility ON) then stick it STRAIGHT into your 360 and go to the media tab and it will show up as a wmv movie file on the play from disc button

    easy as that !!!!

    Stuur maar een PM dan stuur ik je een site door :b:
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebrand op deze manier .. dus met UDF en die Xbox Compaitible aan en hij doet het perfect !

    alleen geen ondertitelingen dat is wel jammer !
     
  16. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    WMV HD heb ik juist tot nu toe zonder problemen kunnen afspelen op mijn Xbox360. Terminator 2, Speed (Imaxfilm, niet die met Keanu Reeves) en nog wat andere WMV HD's films heb ik zonder problemen kunnen streamen.
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    maar heb jij ze met ondertiteling ?
     
  18. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist de WMV HD van Deja Vu gekeken op m'n 360, gewoon via de stream met mijn PC. Ik heb wel al meegemaakt dat WMV HD's het niet deden op mijn 360. Je moet goed oppassen met welke je download, want sommige worden niet gemaakt voor de 360, maar alleen voor de PC. Meestal staat er wel in de NFO of je hem kunt streamen naar je 360. :b:
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  19. Steef101

    Steef101 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    me pa gaat morge naar azie maar me vraag is kan hij daar gewoon hd-d'vd's kopen en dat ik ze dan kan afspelen binnenkort op me hd dvd box 360 (europese versie)
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    HD DVD's zijn (nog) niet regiogebonden, dus je kan ze inderdaad afspelen op de Xbox 360 + add-on. :) Voor de zekerheid even de verpakking in de gaten houden, je weet nooit :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina