Ik heb even wat lopen testen, en hij loopt alleen vast als er een disc inzit. Ik kan zonder disc in de lade gewoon filmpjes vanaf de HDD bekijken, maar zodra ik een film of spel wil spelen loopt hij na een seconde of 30 vast. Morgen misschien dus toch de kans op de Forza 2 demo te spelen, aangezien hij die van de HDD moet lezen... Ben benieuwd. Opzich wel mooi dat hij nu stuk is... volgende week examens namelijk
Ga naar de Xbox Live Arcade sectie op het dashboard en druk op een arcade game waarover je wil opscheppen. Daar vind je de optie 'Tell a friend'.
Grappig dat mijn post verwijderd word terwijl andere posts met onbeschoft taalgebruik getolereerd worden, maar als dat de regels zijn prima. Die achievements doorsturen kan alleen bij arcade games, niet bij retail games. Vind ik zelf ook erg jammer.
Die gamerguide is altijd al traag geweest en nu msn erbij is gekomen is die trager geworden. druk op de windows knop + M en je zult er geen last meer van hebben.
Idd interessante vraag! Net het dorp in gedoken voor een USB toetsenbord, en gewoon NERGENS kunnen slagen. Moet ik dus weer richting stad gaan fietsen, wat ik nu absoluut niet zoek met dit weer. Dus ben ook wel benieuwd, waar Titan voor dat prijsje een lekker USB toetsenbordje heeft gehaald...
Iedere keer als ik nu mijn 360 opstart wordt ook automatisch msn opgestart, en dat vind ik niet echt tof... Is er ook een manier om dit uit te zetten?
ja, onder je profiel staat auto sign-in en daar staat ook iets van msn automatisch inloggen als het goed is
Euhm, jah ! Ik werk op dit moment met het draadloze toetsenbord van de PC beneden! Dat ontvangertje moet dus wel de USB aan te sluiten zijn...
Makkelijk .. ik ga ff kijken wat een beetje het goedkoopste usb keyboardje is die ik kan aansluiten op me 360 .. leuk msn op je 360 alleen per letter typen is DraMa !
Zeg, na deze update is al 2 dagen Xbox Live Marketplace unavaiable bij mij. Weet iemand hoe dit komt?
vreemd wat hij is er nog maar een dag toch? heb je er wel op gelet dat er een nieuw tabblad is voor marketplace