Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

1. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is het coolste om een missie uit te spelen zonder ook maar iemand te vermoorden of jezelf te tonen! Ik schiet echt nooit en gebruik mijn pistool alleen om lichten te jammen. Wat ik echter wel vet vind zijn de knife kills en de enviromental kills, zoals mensen tegen de muur rammen en de ''ijsbreek'' truc \o/

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten hem een throw actie laten kunnen uitvoeren.
    een echte ninja moet dat kunnen^^
    dat hij gewoon een 5tal messen op zak heeft en die zo nu en dan in iemands hoofd kan gooien :D

3. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nog geen enkele keer ventjes achter me aan gehad...ben dan ook nog niet "detected" geweest. Heb ook buiten het killen van guards een perfecte stealth score. Ik vind het zelf gewoon super vet om die gasten af te maken en ergens over een railing te smijten. Vooral dat mes is echt bruut, meesterlijk vind ik dat.

4. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is ondervragen eigelijk voor,

en nog iets deze game, ik vond hem nergens op slaan, ik snapte het deze keer totaal niet ,wat het verhaal was heb ik gelezen maar vond het niet zo boeiend toen ik het speelde,

de nieuwe splintercell ziet er veel stoerder en nieuwschieriger uit :)

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik gebruik alleen dat gedempte pistool en dan geef ik lekker een cleane headshot. Beter dan met die vage auto gun 100 man achter je aan hebben :p

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak kun je codes krijgen om deuren te openen of andere informatie, maar vaak zeggen ze ook totale onzin.

In deel 1 was het ondervragen ook leuker, dan kon je ze dwingen om een retinal scanner te gebruiken door je pistool tegen z'n achterhoofd te houden. Echt cool was dat. :)

7. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey, ik ben nu voor de tweede keer de story aan het spelen maar dan op hard...nu ben ik bij kinshasa en elke keer als ik een poppetje om de hoek wil pakken, dus zeg maar als ik met me rug tegen de muur sta en hij de deur in loopt ofzo en ik hem op zen keel tik dan wordt me lichtje rood en wordt er alarm geslagen...ook als er helemaal niemand in de kamer is gebeurd dit:confused: Is dit een fout in het spel ofzo want het slaat echt helemaal nergens op...

8. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    uhm. dan is er gewoon net een moment dat je gezien wordt.
    wacht even 10 seconden langer dan normaal ofzo.
    of probeer hem anders neer te halen.
    waarschijnlijk is het geval dat hij gezien wordt door een andere guard.
    die zal dan het alarm slaan.

9. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Kan iemand me helpen met een missie? Ik zit vast bji de 2e missie in de JBA HQ en ik moet iemands stem opnemen en dan een deur opendoen als Emile en Enrica weg zijn. Als ik daar naar binnenga zijn er 2 guards. 1 ligt te slapen in een stoel en de andere loopt rond en heeft cowboy muziek aanstaan. Ik kom steeds niet voorbij die lopende guard want hij ziet me steeds en ik kan hem natuurlijk niet omleggen.

Please help me:b:

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik die sound emmitter (als je die al hebt) om hem een andere kant op te lokken. Gebruik anders een omgevingsobject zoals een blikje ofzo om dat weg te gooien en de guard weg te lokken.

11. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een paar uurtjes online SCDA gedaan. Man dat is best verslavend. Al vind ik het zelf leuker om UPSILON te zijn, omdat Spy wel wat lastiger is O-)

12. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja zoiets zal het zijn, ik was er iig al langs nu, daarom was ik deze post vergeten:p maare bedankt :thumbs:

enne weet iemand dit misschien...ik ben nu bij de laatste JBA HQ missie, heel JBA zit achter me aan omdat ik Jamie heb vermoord. Ik ben nu nog op zoek naar al die profielen etc. ik moet er nog een paar en ik ben nu zover dat ik nog best wat mis maar me niet voor kan stellen dat ik die nog tegen kom op weg naar de bom... Ik ben nu bij zo'n deur met een oog scanner waar ik niet in kan terwijl ik al wel 2 ogen heb gescand:confused: Moet ik hierheen? zoja, hoe?

edit: ik kom er net achter da ik ook nog voice samples moet hebben van dooie JBA members:confused: de achievement kan ik nu wel vergeten zeker?

Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  13. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    die kan ik ook beantwoorden \o/ :+

dat probleem had ik dus ook. sommige delen van profielen zijn alleen te verkrijgen in eerdere HQ missies. ik was ook die oog scanner vergeten.
    deze is alleen te openen met die van (namen kwijt xD) de boss, en die macho side boss. (die grote brute kerel).

achievements zijn zo gemaakt dat je ze altijd kan halen.
    bij deze hoef je simpelweg maar opnieuw te beginnen :+
    heb ik ook gedaan en meteen op hard uitgespeeld. 2 vliegen in 1 klap.

14. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb vandaag eindelijk de 2e JBA missie gehaald en nu zit ik op dat cruiseship. Allee nbij de 2e JBA missie moest ik onder een bureau duiken maar alleen Sam kwam steeds langzaam omhoog en ging swars door het bureau heen. Tot op een gegeven moment ston dhij zelfs helemaal rechtop terwijl ik onder dat bureau zat en toen zag Emile me.. :{

15. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kruip in de kast daar komt ie niet

16. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb em dus al 2 keer gedaan, tweede keer ook op hard...Ik ga niet nog een keer jammer van die achievement, wel spijtig dat ik alles had en nog maar iets van 2 dingen moest hebben die ik nie kon krijgen:mad:

en die deur is alleen te openen met de ogen van die twee bazen?:confused: das raar want je kunt ze geen 1 keer vermoorden, emile pas aan het einde als je de bom moet ontmantelen, dan is het al te laat om naar die deur te gaan...

Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  17. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik die 3e JBA missie weet iemand hoe ik die vage email kubus kan kraken? Ik druk steeds amar wat maar ik kom niet uit.

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even een aantal pagina's terug, de oplossing staat wel ergens. ;)

19. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon er voor zorgen dat in geen enkele rij (zo'n rij loopt een heel rondje om de kubus) dezelfde getallen staan. je mocht volgens mij wel dezelfde getallen op hetzelfde vlak hebben.

20. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister splinter cell binnen gekregen vandaag ff gespeeld.
    en baal meteen dat het me niet lukt zit nog in hele eerste begin nadat ik door ventilator ben gekropen.

je kan van alles doen kraan activeren en nog zo ventje in zo huisje kan je brug langer maken zodat je bij 1 of ander rond ding kom met trap.

ik weet dat het een zooitje is hoe ik het uitleg maar kortom wat moet je eigenlijk doen nadat je die ventilator ben ingeklommen?

Deel Deze Pagina