Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies, graphics vind ik ook echt goed. Speel op een normale tv mét Advanced Scart Cable. Misschien dat het scheelt dat daarom de AA wat beter is.

Het geluid is echt meesterlijk. Kan echt niet wachten op de volledige game! Wordt waanzínnig!

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Sfeer ontbreekt gewoon, maar voor de rest is het gewoon goed

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mugello is gewoon een sfeerloos circuit!
    Maar je moet echt je best doen om er een goede ronde uit te persen, dát is realisme!

Wat brult de Corvette (R-klasse) trouwens heerlijk! :cool:

4. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde niet te zeggen dat de GFX echt heel lelijk zijn ofso, sorry als het zo klongk. ik ben gewoon niet echt onder de indruk van de gfx, ik heb het idee dat PGR3 mooier was. en aan de TV ligt het niet want ik heb een Samsung HD scherm.
    maar misschien is die demo nog niet geoptimaliseerd ofso.
    hoe dan ook, het speelt wel vet, en dat is eigenlijk waar het om gaat........ toch?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Juist.

6. Ashavan

Ashavan Guest

Dat wordt snel de download aanzetten dan :D

7. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ook de AI is vet. als je voor ongeveer 50% naast de anderen rijdt houd hij mooi een gaatje en en zit je minder dan 50% naast hem dan ramt hij het gat zo dicht echt vet. Maar wil de hele game spelen 8)

8. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ships ik zit nog te wachten op mijn HardDisk. Zou vandaag binnen moeten komen, dat gaat het niet meer worden ben ik bang.
    Misschien kan ik eens proberen om als die MB's op een geheugen kaartje te proppen. Met een beetje trek en duw werk moet het toch passen.. LoL.
    Nog geen demo fun voor mij jammer genoeg..

Peace,
    Rich_Art. ;)

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ben zeer tevreden over de demo .
    De graphics zijn goed , besturing is prima .
    AI is ook sterk verbeterd .
    Heb het idee dat het gedrag van de auto ook flink verbeterd is .
    Bv als je gas geeft op de kurbs is de auto bijna niet tehouden :) of als al je met 1 band in het gras komt wil de auto meteen spinnen.
    Beetje jammer dat het maar 1 track is .

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En volgens mij loopt hij toch wel redelijk op 60fps. Ik heb tenminste echt gevoel van snelheid! Kan ook door het geluid komen though..

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Besturing, geluid en gfx zien (en horen :9) er goed uit!

12. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vind het beeld goed, niet geweldig
    Als ik het beeld op mijn HD tv bekijk en vergelijk met PGR3
    dan zie ik toch geen verschil... En dat val me dan toch een beetje tegen aangezien PGR3 een launch game was

En even over de mensen die het circuit niet levend vinden, wat wil je dan? bruggen, op en neerbewegende straten en hindernissen? Ik denk dat je dan niet bij een sim. spel moet zijn.
    En trouwens ga eens voor de lol stil staan bij het publiek, ik vind dat die echt levendig bewegen.(ook dat was bij PGR:cool:

13. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ik vind het mooier als pgr3 als je dit vergelijkt met full f1 circuit, en dan loopt dit op 60 fps, en schade model, dus dik tevreden!

14. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    De grafics zijn echt belachelijk slecht... dit gaat nergens over!! geen AA overdreven reflecties en gemiddeld detail.

PGR3 was een prima launch game... (1.5 jaar oud) iedereen wachten op FM2... die alsmaar werd uitgesteld en dan krijg je dit.

NFSMW ziet er stukken beter uit!!!!!

15. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    wat vinden jullie van de foce feedback met het stuurtje?

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    :lol:

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Wat een stelletje graphics sl*tjes hier zeg! Kijk nou eens goed naar de gameplay, die is toch geweldig?? En het geluid alleen al, man man man.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb echt geen last van kartels. Net een replay gekeken en alles zag er smooth uit! Ook tijdens het rijden..maakt die Advanced Scart Cable dan zoveel uit?! :eek:

20. JeePee

JeePee Guest

@ Rivanov,
    Volgens mij heeft de Advance Scart niet zoveel met scherpte te maken. Het gaat daar meer om de kleuren die zo'n kabel kan overbrengen ten opzichte van een normale Scart. Ik denk dat de mensen die zeuren over kartels op een HDTV spelen. Hierdoor zal de AA iets afnemen en is het natuurlijk ook duidelijker te zien wanneer er iets lelijks te bezichtigen valt. Maarja, de game had imho wel wat mooier mogen zijn. Ik had een echte GT5/GTHD beater verwacht, en dat is het qua graphics zeer zeker niet. Gameplay voelt verder fantastisch aan, en dat is wat telt :)

Nu die Xbox nog opsturen en hopen dat ik voor de full version weer een werkende heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina