Nieuwe info over de Spring dashboard update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 7 apr 2007.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Jaja een dag. Maar toch. :p Jup een nieuw tabblad, maar het is dus wel unavaiable.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heej ik kan geen videos meer streamen... teminste, hij vind ze niet. En ik gebruik nog wel TVersity. Heeft iemand hier een oplossing voor?

3. basovich

basovich Guest

ik heb er zelf een van HP die werkt erop.

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Arg wat &^#$*!

Omdat ik mijn echte leeftijd heb opgegeven kan ik niet msn gebruiken op de 360! Heeft iemand anders dit ook en kan ik dit verhelpen?

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    lees even de laatste 45 pagina's door :+

6. Roborob

Roborob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige, binnenkort komt er een update voor.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heh,verdomme. Ik dacht dat ik met mijn eigen echte email adres ook op Live zat,blijkt dat dus een hele andere email te zijn, ik heb geen idee wat het password is, en als 'password vergeten kies' zodat ik er weer achter kom, kijk ik een geheime vraag waar ik geen idee van het antwoord heb.

Ik hoopte dat ik op Live mijn huidige email adres kon veranderen , zodat ik MSN kan gebruiken met alle mensen die in mijn lijst staan...maar ook daar word ik eerst naar het password gevraagd, die ik juist niet weet.

Wat is hier aan te doen?

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  9. Dennisw

Dennisw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag tversity geinstalleerd. de xbox ziet het wel en ik kan ook de gesharede files zien. Maar als ik op play druk dan zegt die dat de file niet ondersteund wordt en tversity wordt afgesloten met een foutrapport van windows. weet iemand hoe ik het werkend krijg?

10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me xbox 360 aandoe, dan ga ik naar 'chat IM' dan doe ik 'sign up' messenger. Bij de eerste 10x zegt die iets van 'can't sign up messenger' en dan pas ongeveer werkt die. Xbox Live werkt gewoon wel.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Weet iemand nou een oplossing voor het niet beschikbaar zijn Marketplace voor mij. :+

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik geloof dat ik net de 360 op de beamer opnieuw heb beleefd. Component heb ik nooit uitgeprobeerd, ik ben toentertijd op het oordeel van Dynamike van xbw af gegaan en voor vga gekozen.

Ik heb hem net op expanded gezet en het was op zijn zachtst gezegd een wereld van verschil !!

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het maakt idd een wereld van verschil. Ik heb m'n xbox aangesloten op een monitor, ik dacht dus altijd dat het slechte zwart er bij hoorde. Maar nu is het net een plasma 8)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    From 360gamesaves.com:
    News Source: 360gamesaves.com

Wat vinden jullie hiervan? Ik vind dit echt een triest geval van big brother is watching you. Niet dat ik savegames share oid (zou geeneens weten hoe het moet). Maar ik vind het echt belachelijk dat Microsoft deze gegevens zo van je verzamelt.

15. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gedrag past precies in de lijn der verwachting bij een bedrijf als M$.

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik logde gister uit mijn account, wilde inloggen op een ander account, maar dat kon niet meer, omdat al mijn gamerprofiles corrupted waren geworden. De Xbox snel maar weer uit en aan gezet, en het werkte gelukkig weer normaal.

Meer mensen die hier last van hebben?

17. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    heeft misschien hier mee te maken?
    http://www.360gamesaves.com/plugins.php?load=News&function=details&newsid=4

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    bij mij ook op mijn monitor\o/ Iets scherper, zwart is zwarter en kleur is kleurijker:)

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Even 2 vragen!

Als ik nu mijn xbox 360 aanzet logd hij niet automatish in op live! Ik heb outo sign-in aanstaan? Hebben hier meer mensen last van?

Waar kun je de optie aanzetten voor:als het downloaden compleet is de xbox automatish wordt uitgeschakeld?

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Neuj denk het niet. Ik nog nooit een save gekopieerd of geimport. Het waren ook niet de savegames, maar de gamer profiles.

Wel triest trouwens, dat stukje update. Dat moet je toch helemaal zelf weten, dat gamerscore zorgt alleen maar voor beperkingen.

Deel Deze Pagina