Hahaha..dit zijn bekende problemen met de C&C serie..bij C&C Red Alert kon je ook met een berg tankjes (bijna) altijd overwinnen. Ik heb de game nog niet..maar kan je niet kiezen dan dat je beperkingen aan de mp match brengt..zoals geen tanks ofzo..of een maximale upgrade level enz.
Wat een heerlijke game zeg Jammer dat ik nog even moet wachten tot ik op Live kan tot eeeeindelijk mn glasvezel is geinstalleerd! Ik dacht gisteren een aantal keren slowdowns in de game te bespeuren, is nog iemand dit opgevallen?
In de demo had ik dat 1x, geen flauw idee waarom want ik heb weleens meerdere units gehad en toen verliep alles prima.
Ik denk dat dit voor heel veel mensen niet zo logisch is. Controleer je alle grondstoffen, dan heb je niet perse een groot leger meer nodig. Ik denk ook dat daarom de NOD vaak niet goed gebruikt wordt. Je moet die snelheid van de NOD net inzetten om de hele kaart te controleren en overal mini-basissen te bouwen. Dat vereist veel meer multi-tasking vaardigheden dan een grote groep tanks selecteren en op de vijand afsturen. Een goede reden voor mensen om de NOD "zwak" te vinden en voor GDI of de Scrin te kiezen.
GDI heeft voor mij nog altijd de leukste wapens en dergelijke. Als je kijkt naar de wapens, gebouwen enzo van de NOD, dan denk je echt dat die zwaar oud zijn. NOD heeft mij nooit echt getrokken, ja om uit te roeien misschien.
Daarom he je die mooie bombers bij NOD. Met 1 zo'n ding schakel je een juggernaut uit. bouw er 8 en laat ze over een aanstormend leger vliegen dan vaag je ze halve army al weg.
waha secret achievement: 21. Welcome to 2047 Press the A button 2047 times, the year the game takes place. mafkezen
Zo w.t.f. wat een k*t achievement is dat dan. Kan je meteen je joystick weggooien lol..werkt je A knop niet goed meer omdat ie te vaak is ingedrukt LOL
Ja maar daar had je niet zo overdreven veel geld, als ik het zo hoor ga ik hem niet kopen. Ik speel een spel voor de lol en niet degene die als eerst een leger tanks heeft staan. Wacht wel op een fatsoenlijke RTS.
Anders koop je Lord of the Rings - Battle for Middle Earth toch. Dat spel speelt toch, en je hoeft niet één twee drie bang te zijn dat je direct gepakt word. Mocht je wel snel worden aangevallen, dan word je daar wel voor gewaarschuwd. Je hebt altijd tijd zat om een kamp te bouwen en iets te doen tegen Mordor of andersom Rivendell.
Het maakt mij niet zo uit dat ik snel word aangevallen, maar ik vind het zo saai dat het puur om 1 unit draait en dat die dingen weinig of niks kosten.
@ Vipermike: helemaal mee eens. MP draait puur om wie het snelst 30 tanken klaar heeft staan... Echter de SP is wel supervet maar pittig op Hard. Ben nu bij de een na laatste missie van GDI. En ik wil elke bonus objective anders krijg je geen achievement. \o/