Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Zoeken op O Fortuna. Zo heet de klassieke versie (alleen zang met paar instrumenten). Typ maar remix erachter ofzo.

Hieronder een drift filmpje in Forza 2 (niet door mij gemaakt)

http://youtube.com/watch?v=toOLYYbBLlQ

Sjoerd

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Erg gaaf drift filmpje met die 350Z!:D

3. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
  4. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Valt echt zwaar tegen, kan imo echt niet op tegen pgr3

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, ik vind 'm ook tegenvallen. Komt misschien ook door de GT HD demo op de PS3. In vergelijking daarmee is dit niet zo mooi. Om de een of andere manier ziet het er ook zo saai uit. De belichting, de sfeer, ik mis iets. Strafseconden voor contact zijn bullshit, AI is dom en hinderlijk (vooral als je met alle hulpmiddelen uit rijdt heb je hier last van). Ik had grafisch toch wel meer verwacht. Dit is in mijn ogen in ieder geval geen systemseller.

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0

kwa graphics ben ik het daar mee eens, maar de gameplay is beter

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Grafisch valt ie een beetje tegen. Voor de rest vind ik hem super. AI staat in de demo gewoon op laag. Ze willen niet het risico lopen dat hun slr of gallardo vies wordt 8) Maar verder vind ik hem kwa gameplay gewoon vet! Kan niet wachten op de full-game. Hopelijk poetsen ze de graphics nog niets op (beetje meer AA)

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kzit nog tot zo laat op stage... half 11.. kdownload de demo daarom morgen wel! kan niet wachten om m te spelen!

9. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Enige pluspunt is de uitgebreide tuning. en niet eens in car view|:-

10. Sjakov

Sjakov Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem goed! Graphics boeien mij niet zo veel en het speelt gewoon erg lekker. Ik heb alle delen van Gran turismo grijs gespeeld en ik vind dit realistischer spelen. pgr3 is helemaal te arcade.
    Wat de AI betreft vind ik dit nog een van de betere die ik ken. Ik stoorde me er in ieder geval niet aan. (de slechtste AI heeft motogp trouwens)
    Ik kan niet wachten tot het hele spel er is!

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OMG! Jij verdient het gewoon niet om Forza 2 te spelen.
    Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn: PGR3 is Arcade! Forza is Simulatie!
    De graphics worden nog opgepoetst in de Final Build en de AI staat ook niet op z'n sterkst.

Dat er geen In-Car View inzit is ook al 100x uitgelegd. Dan moeten ze van 300 wagens In-Car View maken, en als je je auto tuned, moeten ze weer alles veranderen.

Sommige mensen snappen echt niets!

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar geloof ik vrij weinig van, ik heb nog geeneen demo gezien er anders uit zag als de daadwerkelijke game, en waarom zouden ze in godsnaam een demo online gooien waarvan de graphics naar hun maatstaven nog niet optimaal zijn.

Zoals je hier wel kan lezen, kopen veel mensen games om de graphics, deels wel terecht, anders koop je de normale Xbox, en niet de 360. Forza 2 voegt namelijk vrij weinig nieuws toe in vergelijking met Forza op de Xbox.

Ik vond deel 1 al overhyped en erna overgewaardeerd, en deel 2 gaat ook die kant op. Forza 2 voelt bij mij aan als een simulator die toch een beetje Arcade wil zijn om toegankelijk te blijven. Nu kan je de hulp als ABS e.d. uit zetten, maar dat levert geen tijdswinst op, integendeel zelfs. Uiteindelijk ben je altijd langzamer, je hebt namelijk niet een fatsoenlijk rempedaal (tenzij je het stuurtje hebt), maar een trigger, 1 keertje iets te enthousiast, en je mist totaal je bocht.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind de demo nou ook niet echt denderend... Het rijden opzich vind ik prima, al voelt het me toch ietsje te arcaderig aan (komt waarschijnlijk door die stomme triggers), vind ik het democircuit echt zwaar kut, vallen de geluiden van de auto's me zwaar tegen (veel te weinig lagere, vollere tonen, alleen maar van dat hoge gekraak, net zoals in Gran Turismo =() en vind ik de A.I. niet sterk.

De graphics boeien me niet, als het maar een beetje bijdetijds is vind ik al best. Graphics maken nou niet echt een racegame...

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geluid slecht? Mán, dat is echt geweldig in deze game!

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    @ Rivanov: Zeker alleen maar met de Gallardo gereden? ;) Die is nog wel te doen, maar ook daar veel te veel hoge tonen en te weinig 'volume' (dan bedoel ik niet de hardheid van het geluid).

16. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    off-topic waar loop je stage dan dat als ik vragen mag?

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee hoor.
    Ik heb met de Porsche 911 Turbo gereden, die gromt en fluit (turbo) super! Ik heb met de Corvette uit de R-klasse gereden. Die bromt als een wilde Amerikaan. Ik heb met de M3 E36 gereden, die heeft ook een heerlijk geluid.

Misschien scheelt het dat ik een stereo incl 4 boxen erop aangesloten heb. Dat het dan wat voller klinkt dan uit de standaard tv-boxjes.

Ik vind het in ieder geval heerlijk. Dat wordt 8 Juni sprinten naar de winkel.

19. JeePee

JeePee Guest

Geluid is echt heerlijk man. Maar weinig games klinken zo. Misschien dat jij het volume uit je TV laat komen? Een flatscreen met amper een klankkast? Hier met een 5.1 DD setje van 850 watt tril ik de glazen uit m'n bril... echt heerlijk.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dát zal dan denk ik de oorzaak zijn :) Ik heb net zitten spelen op 't gare tv'tje van m'n broertje (die heeft tijdelijk de 360 gepikt) en daar klinkt het allesbehalve denderend...

Zit de Carrera GT trouwens in het volledige spel? Dat geluid geeft me nog net geen erectie, maar het scheelt weinig. De FXX zit er sowieso niet in neem ik aan? :D

MAMA MIA! (<= klik!)

MAMA MIA 2! Vooral dat geluid in de verte _O_

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina