Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Lol ik vind hem echt VET! Ford GT met de hood-cam en geluid op -20 _O_

Banden zijn echt een heel stuk beter gedaan, hoe ze reageren op het gewicht van de auto en de vering. Gewicht/balans is veel belangrijker dan in fm1 waar je veel ruwer met de auto om kon gaan. Moest er echt aan wennen (ben nooit zo snel met spelletjes geweest :+)
    Ik had echt af en toe een "omg, wtf just happened!?" momentje, lol... Geen idee wat ik deed maar ik spinde zelfs mn Integra (fwd), lol.

En ik kan maar 1 ding zeggen over dat gebitch over de graphics: Ik ben BLIJ dat het er zo uit ziet. Ik vind het het er goed genoeg uitzien en van mij hadden ze er geen momentje tijd en geen drupje moeite meer in hoeven steken, zat belangrijke dingen waar dat een stuk beter aan besteed is.

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Aan het begin van de avond had ik ook zo'n gevoel van....: "is dit het nou..."?

Maar net weer een 45 minuten zitten gamen met wat verschillende wagens en ik begin er steeds meer warm voor te lopen :)
    Mn stuurtje met Hanssystem nog niet aangesloten, daar heb ik pas na het weekend tijd voor maar ik denk dat ik dan helemaal overtuigd ben :b:

Ik denk dat de verwachtingen voor velen (ik ook) toch weer te hoog waren maar dat als je de game met een frisse blik tegemoet gaat je er erg veel (en hopelijk lang) plezier van kunt hebben :thumbs: (ik wel tenminste ;) )

Edit:
    Wat hij zegt !! :D

Misschien inderdaad beter dat de graphics voor velen toch wat tegen vallen, zo krijgen we straks op Live alleen de mensen die de game voor de game kopen ipv alleen voor de graphics ;)

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik vind het ook tegenvallen, ik hoopte dat de demo mij kon overtuigen aangezien ik Forza1 ook al niet sterk vond maar helaas. Matige graphics, slechte lighting effecten en ook de gameplay zelf vind ik niet lekker.. Het is geen simulatie maar ook geen arcade. Het is allebei net niks gewoon.

4. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij vertellen waarom die framerate met de helft inkakt tijdens de replay ? |:-

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb nog geen replay bekeken, maar replay wordt afgespeeld op 30fps (game op 60) Dus theoretisch moet het kloppen :9 Maar het is dus storend?

6. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Meer dan dat! (Bij mij)
    Het verpest gewoon heel de replay, de snelheid en sensatie is er gewoon niet meer :{
    DEJA VU!! (Forza1)
    Qua replay's blijft de GT serie onklopbaar...zo lijkt het.

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  7. fractional

fractional Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem behoorlijk goed. speelt fijn met het stuurtje. graphics zijn niet zo indrukwekkend maar de nadruk ligt duidelijk op de speelbaarheid. framerate is goed je hebt nergens afleidende dingen zoals items die in de achtergrond in beeld komen omdat hij het eigenlijk niet trekt. gewoon lekker strak en de auto's reageren volgens mij gevoel zoals ze zouden moeten.

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ha-ha-ha, ga maar weer snel PGR 3 spelen dan ;) Want wanneer je echt autorijd weet je dat je bepaalde bochten niet met 100kph kan nemen zonder dat de banden piepen of dat je grip verliest. Forza all the way!!

Kan niet vaak genoeg zeggen hoe 'n mooie game ik het vind. En precies zoals Benson het zei, de graphics zijn gewoon goed, klaar. Het gaat hier om racen, en de echte racefreaks zullen het met ons eens zijn. En natuurlijk wat ik nog belangrijker vind dan die 4 of 6 keer AA, is het geluid. En dit is gewoon orgasmatisch gedaan!! :D :thumbs: _O_

9. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond ook lekker de Forza demo gespeeld (gelukkig was deze niet alleen voor XBL Gold members_O_ ), wat gezegd wordt over het grafische gedeelte ben ik het mee eens, ik had er ook meer van verwacht. Volgens mij is de belichting niet helemaal goed ofzo. Maar het is zeker niet storend.

Ik kan nog steeds niet wachten tot de volledige versie uit is hoor! Het speelt echt geweldig, vooral met MS stuurtje! Ik vind trouwens dat de auto's nu wat controleerbaarder zijn dan bij FM1, ik slip in ieder geval een stuk minder.

10. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    hoe spelen jullie met zo'n stuurtje? Gewoon op je beneden als je op de bank/stoel zit of sluit je het aan op je bureau/tafel?

11. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik klem hem op het bureau, tussen je benen is toch geen doen??

12. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de benen is inderdaad niks waard, ik heb een soort tafeltje gemaakt dat ik voor de bank kan zetten maar ik wil daar nog een keer iets beters voor maken, het liefst een soort racing seat maar daar heb je dan weer veel ruimte voor nodig.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Juist. Zo denk ik er dus ook over!

14. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe jullie het doen maar ik ga altijd heel dramatisch de eerste bocht door...

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Sinds wanneer ga jij met de handrem door de bocht in PGR3? :9

Forza Motorsport moet ik echt nog is met stuurtje spelen, dat lijkt me zo vet.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon op tijd je rempunt halen. En dan zien dat je de Apex pakt.

17. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Je moet zorgen dat je goed afgeremt bent, en wat ik doe is vanaf links buiten inrijden en zo een snelheid tussen de 80/100 aanhouden. 100 is eigenlijk al te snell voor een C klasse wagen, vrij gemene bocht omdat hij in 't midden ineens een stuk scherper word dan verwacht.

Iemand anders nog een goeie taktiek voor deze bocht?

18. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0

OMG het werkt in deze game dus wel :D misschien eindelijk realistisch driften :D Ik kan niet wachten tot ik vanmiddag thuis ben :D\o/

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  19. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Forza 2 heeft gouden status bereikt
    xbox360 software xbox xbox 360
    Geplaatst door: Maarten de Kwaadsteniet op 10 mei 2007 om 17:05 uur
    De game is al een paar keer uitgesteld, maar nu komt Forza 2 er toch echt aan. De gouden is namelijk inmiddels bereikt.

En dat betekent dat de race-sim volledig af is en naar de fabrieken kan. De release-datum van 29 mei zal dan ook vrijwel zeker worden gehaald.

Lees hier de special van Rogier over Forza 2. Een uitgebreide preview volgt snel.

Bron: www.gamez.nl

;)

20. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764

Highfive!!

Zou hij dan echt 29 mei in de winkels liggen hier in NL?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina