Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Zo te lezen zijn de graphics dan toch beter als te zien is in de demo.
    Tenminste dat maak ik er uit op.

Peace,
    Rich_Art. ;)

2. alpha-sphere

alpha-sphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven. De logo's enzo is gewoon lowres en ziet er niet uit. Voor de rest krijg ik niet echt het wow gevoel wat ik wel kreeg toen ik voor het eerst PGR3 ging spelen. Dat was zo wow dat ik in de vangrail reed :p

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Dan doen jullie toch echt iets verkeerd als jullie zoveel over de graphics te klagen hebben, misschien zouden jullie meer op de weg moeten letten ipv op de borden langs de weg :cool: Ik heb hier dus echt geen last van kartellige graphics. Als je vind dat PGR 3 mooiere graphics heeft, ga dan PGR 3 spelen. Het gaat niet alleen om de graphics hoe vaak moet dat nou nog worden uitgelegd..

4. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer genoeg heb ik de demo nog niet binnen. Ik wacht nog steeds op mijn nieuwe HD... bummer.
    maar gezien het "reviewtje" op gamez.nl lijkt mij dat de final release er toch strak uit gaat zien. Als hij daar zegt dat het er mooier uitziet dan PGR3, dan moet het wel strakker zijn dan in de demo.

Maar voor mij zijn de graphics niet zo belangrijk. Ik wil gewoon een vette game hebben. Die je een gevoel geven van dat je echt met een auto bezig bent. PRG3 is leuk voor lekker snel een beetje scheuren tussen het eten en de afwas in.

Peace,
    Rich_Art. ;)

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  5. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    edit: dubbel

6. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Over de assists, ik heb gister even geprobeerd met en zonder te rijden. Met is idd een stuk makkelijker, maar ben van plan zonder te gaan rijden, al is dat vooral in de R1 klasse erg lastig.

Wat zijn precies de voor- en nadelen van STM ?

7. JeePee

JeePee Guest

Zo.

8. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bij PGR 3 juist van nou is dit nou PGR 3 wat zo geweldig was ? en toe ik daar in de vangrail raid was het echt van okeey dat valt wel heel erg tegen. Je staat meteen stil physics van niets want auto staat als een blok stil geen echte schade en aan bagger geluid.

9. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij nu een Xbox elite ? of heb je je oude 360 gewoon zwart gemaakt ? :D

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is de PGR3 Limited Edition.

11. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    *weggehaald*

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  12. alpha-sphere

alpha-sphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, heb ik gezegd dat het spel minder is omdat de graphics iets minder zijn? No. Wat gedraag jij je super verdedigend zeg. Dang. Zeg alleen dat ik meer verwacht bij een nextgen game wat geen launch titel is. Voor de rest vind ik het een topspel en racen in een R2 bak is echt te bruut voor woorden. Ga deze waarschijnlijk wel kopen met een stuurtje als ik tegen die tijd geld over heb.

13. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice :D Zwart is zo veel mooier dan wit :D Nja dat vind ik dan. Waarschijnlijk omdat ik heel veel witte pc's heb gehad en nu alles in zwart zilver heb.

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Jij anders ook best verdedigend ;) Want ik had het namelijk niet alleen tegen jou :lol:

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    In de R-klasse vind ik het juist veel makkelijker als in de A-klasse zonder hulpmiddelen :eek: STM zorgt ervoor dat je stabiel rijd, dat je niet begint te slingeren oid als je te sterk stuurt ofzo. Zonder hulpmiddelen is het leukst:)

16. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Oko bedankt, maar maakt STM je ook langzamer?

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Weet ik niet=(

18. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Als je slipt remt de computer ieder wiel afzonderlijk af om de slip tegen te gaan, waardoor je uiteraard wel langzamer gaat. Als je kunt rijden zonder al te veel te slippen ben je dus sneller dan met STM. Zelfde geldt voor TCS.

19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Haterrr.

20. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FM2 is echt een race sim, pgr is dat gewoon niet. Je kunt beide spellen niet met elkaar vergelijken. Mijn voorkeur gaat uit naar Simulatie en dat hebben ze in FM2 goed voor elkaar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina