Krijg die missie niet voor elkaar, ben nu al 3x opnieuw begonnen, maar er zit weer zo'n lekkere bonus objective bij.... ik ga morgen wel verder anders word ik gek.
kan je geforceerd schieten? bijvoorbeeld op jezelf? op de pc hou je dan ctrl in. Iemand een idee? volgens mij kan het niet
uhm, jawel als je het defend tekentje indrukt bij een unit zit daar ook geforceerd schieten in. dacht ik...
hihi C&C splitscreen Dan zou je geen strategy toe kunnen passen aangezien je op elkaars beeld kijkt + het reken vermogen op 1 console. \o/
Haha, leuk hoor.. Gewoon een vraagje hoor, want de rts spellen met splitscreen zijn er zeker wel wat AVHAHA ook al zei.
Een kennis van mij vond die op de PC al erg moeilijk om te spelen. Zelfs met de besturing van de PC kwam hij er lang niet altijd door, best jammer eigenlijks. Kan je C&C 3 ook de moeilijkheidsgraad instellen? Zoja, bij welke spelonderdelen dan? Skirmish? Singleplayer of beide?
eej jongens ben nu bij een missie dan wordt je in een yellow zone gedropt en heb je te weinig power en moet je power omleiden om je defensie power te geven om zo je basis te verdedig tot reinforcements. Nou lukt me dat wel en bouw ik telkens rifle foxholes als het ware maar als die reinforce menst komen krijg ik het niet voor mekaar om die construction yard veilig naar mijn basis te transporteren iemand nog een goeie strategie of tip ofzo want heb hem nou al honderd keer geprobeert maar kom er niet uit alvast bedankt
Iemand zin om samen met mij 2 tegen 2 tedoen? tegen andere mensen die dan maar joinen.. pm mij of voeg mij toe. gamertag: Kontschopper nl
Wat heb ik toch een hekel aan al dat tank rushen online zeg! Ik hou zelf meer van Zone Troopers rushen.. Met 40 troopers de basis van de vijand invliegen! Ik vind er alleen niet echt veel taktiek bij zitten, het is idd gewoon zo snel mogelijk, zo veel mogelijk units aanmaken en aanvallen.. Wel jammer.
1 goede reden om dit spel niet te kopen voor de multiplayer, C&C 3 is een grote teleurstelling online.
Net op school een potje 8 player C&C generals/zero hour. Gewoon 2 teams, dan is het super vet als er serieus gespeeld wordt! Het kan dus wel als men niet gelijk rushed... //edit 2e secret achievement: Secret: The Truth (20) Completing the GDI and NOD campaigns
Krijg die "A" knop secret achievement niet, weet wel bijna zeker dat ik hem wel vaak genoeg heb ingedrukt. Of telt de MP niet?