pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht laat ik het offciele bericht nog even plaatsen.

Site Pro GameSquad (pG) is online!
    Written on May 9, 2007 by Three Kings

[​IMG]De site www.proGameSquad.com is in de nacht van 9 mei door Mike Slagmolen online gezet. Houd deze site goed in de gaten als je alle ontwikkelingen rond pG wilt volgen!

Op de site zijn o.a. te vinden:

Binnenkort komen er nog wat design updates, maar hij is zeker al het bekijken waard!

Posted in News,, E-Sports, Gears of War

oh dat is niet zo fijn! of wel?

Wzzrd Game Café's en pG| close long term partnership Lees het volledige verhaal hier
    Thursday, May 10, 2007
    pG Admin

After a few discussions pG and Wzzrd Game Café's have partnered up for some interesting opportunities. Together pG| and Wzzrd Game Café's will host the well known GoW 3.0 and GoW 4.0 tournament. The idea is to host the 3.0 tournament from the half finales on in the Wzzrd Game Café in Utrecht. The half finals and finals will be played on the 22nd of May. Media and press will be there and pG's own exclusive media partner www.gamenations.nl will shoot some nice pictures and video's during the day.
    Stay posted for more news.
    pG Admin

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vete site netjes gedaan :) gaan jullie ook C&C spelen?

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

Wordt het vervoer naar Wzzrd betaald?

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Je vader/moeder

5. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er prijzen?

6. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    prijzen zijn we druk mee! Als je namelijk een degelijk prijzen pakket wilt bieden gaat het snel al om harde cash. Er zijn maar weinig bedrijven die zo 1, 2 geld op tafel leggen om prijzengeld uit te delen. Wij willen namelijk geen entree geld vragen om daar vervolgens de prijzen mee uit te delen. Maak dan namelijk gewoon een pot van 20 euro p.p. en ga lekker op je zondag avond bij vrienden gamen zeg maar.

Als je entree geld vraagt moet je wel met iets goeds komen, een spektakel. Dit spektakel is inmiddels in de maak.:b:

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nemesis er zijn natuurlijk al prijzen beschikbaar gesteld door XBW. We hebben al een paar pogingen gedaan om er prijzen bij te krijgen. Helaas geen succes.

Maar dit wordt iig hardstikke gezellig!

Verder heb ik zojuist even kings gesproken en de plannen gehoord van 4.0
    Vind je dit al een succes dan wordt dat ongeloofelijk :)

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar we moeten wel gaan peilen welke clans we op de lijst moeten zetten. Voor het 4.0 toernooi is het streven: 32 teams.

Dat wordt nog aardig promoten dus.. ;)

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Kings met mijn connecties komt het allemaal goed xD

edit:// ik zal me onderschrift ff aanpassen voor je :)

10. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Met de hulp van XBW moet het lukken. Zij zijn de eerste VIP guests thats for sure. Daarnaast denk ik dat het wellicht een idee is om de top 5 van 3.0 al als V.I.P naar binnen te halen.

Kunnen we op de support van XBW rekenen? Denk dat we eens ffkes een afspraak moeten maken. "trois rois" en ik hebben wel wat mooie ideen die wat invulling nodig hebben. Niemand kan dat beter dan XBW i am sure.

Vandaag heb ik onze site weer aangepast. We hebben nu extra items in;

Downloads:

News en Items

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oeh Oeh welke Wizzard want ik was afgelopen weekend weer in Utrecht maar ik zag nergens een 360. Een vriend van mij werkt er en ik vroeg nog of de 360 LAN opstelling niet een succes kon worden maar hij dacht zelf ook van niet.

iiG vet dat het zo is geregeld :)!

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee we moeten nog ff acht 360's regelen. Moet lukken met alle qG en pG spelers!

13. Jelano

Jelano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HEEL MOOI MAUPERD!!:D

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Mauperd nu jij zoveel gaat betekenen voor 3.0/4.0 is misschien je telnummer wel handig :9

Ik vind het trouwens wel opvallend dat wij zo`n groot aantal stemmen krijgen in jullie poll :eek: en dat terwijl we zo goed als/bijna gestopt waren/zijn met gow.

Mare ik kom binnekort wel ff in chat met je mauperd ^^ heb nog een ideetje dat ik misschien kan uitwerken met pG.

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  15. SmartieZ

SmartieZ Guest

OK maar waarom dan Wzzrd als ze geen 360's hebben? Is het dan niet veel makkelijker om gewoon ergens 8 360's neer te knallen en daar gaan zitten gamen? Dan ben je toch veel onafhankelijker?

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    SMartiez het gaat niet alleen om het 3.0 toernooi hier. We hebben al meerdere afspraken lopen. En de ideeen voor 4.0 zijn ongeloofelijk. Er hebben zal meerdere gesprekken plaats gevonden tussen kings en die eigenaar daarvan. En het lijkt mij een uitstekende plek, zeker omdat die eigenaar ook geinteresseerd is in ons. Dus dan komt het van 2 kanten. :)

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    vraag het nummer even aan robin! Dan kun je me altijd bellen. Ik heb ook een aantal dingen die ik even voor wil leggen aan jullie. Wil namelijk zorgen dat er vanaf locatie real time bracket overzichten gemaakt kunnen worden e.d. Bel me maar even qua exposure wil ik ook nog wel iets voor jullie bedenken!:thumbs:

18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt daar eten/drank, goede ruimte, veel schermen, goede wil van de eigenaar. Hij gaat het netwerk goed aanleggen, we hebben uitgelegd dat het echt LAN moet zijn en niets met i-net i.v.m. host.

Het enige wat we moeten doen is 8 xboxen regelen. Dat zou ik eventueel alleen met pG al op kunnen hoesten. Heb er zelf al 2.

Geloof me, het komt goed en gaat echt gezellig/spannend worden.

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    gaat absoluut lukken of nie maatje?

http://letthegamecontinue.com/ echt super lachuh

20. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt allemaal veelbelovend en vet:D

Topicstatus: