Ik speel sinds Juni xbl, begon met PGR3 toen CoD2 4 maanden, toen CoD3 3 maanden toen CoD2 2 maanden toen ben ik GoW gaan doen 3 maanden,
Oke thanks voor de info maar eingelijk laat het me koud
en nu speel ik 2 dagen CoD2 en jullie waren dood voor ik jullie aankeek..
Ow ik wist niet dat je je eigen hoofd kon invoegen en kon plakken op die koppies bij CoD2 zoals bij R6V.
Trouwens je hebt met niemand van Tx I gespeeld op CoD2, zal wel mss dat je beter bent, ik ben egt trots op je, maar je hebt niemand geownd jonge.
Maar jij wilt 1vs1 is goed doe ik wel tegen JOUW op JOUW host, op
GoW: Gridlock first to 5, warzone
CoD2: Vossenack 15 deaths, deadmatch
Als je wil nog een CoD3 1vs1(zou er niet aanbeginnen als ik jouw was)
Halo 2 nog?
Ik wil niet hosten, heb ik niet nodig, al dat kut bloed op je scherm. En waarom gridlock, kun je niks anders. CoD2 zeker geen vossenack dat is egt een kut map, en CoD3 en halo heb ik niet.
Voeg me maar toe.. ik denk dat ik je wel op al die spellen N A K, en anders doen we een CoD2 C L A N M A T CH..?
DoVoQ 300?
Nee ik voeg je niet toe. Als je tog Tx geowend hebt in de laatste 2 dagen kun je me zo ook wel vinden. Oke stel je voor je nakt me op beide games wat dan ben je dan blij, heb je je levensdoel dan bereikt, ga je dan naar ja mama en zeg je, mam ik heb vandaag Tx Gh0sT geowned, of ga je naar school en zeg je daar tegen je retard aka PC nerd vrienden dat je mij hebt geowend of wat.
Mij boeit het niet als ik verlies vertel ik je wel alvast.
Jammer dat 300 jou erin heeft, kon net zo goed opschieten met die gasten.
Laatst bewerkt: 11 mei 2007