Ik zoek een clan voor cod2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door whitedevil, 9 mei 2007.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik speel sinds Juni xbl, begon met PGR3 toen CoD2 4 maanden, toen CoD3 3 maanden toen CoD2 2 maanden toen ben ik GoW gaan doen 3 maanden,

Oke thanks voor de info maar eingelijk laat het me koud

en nu speel ik 2 dagen CoD2 en jullie waren dood voor ik jullie aankeek..

Ow ik wist niet dat je je eigen hoofd kon invoegen en kon plakken op die koppies bij CoD2 zoals bij R6V.
    Trouwens je hebt met niemand van Tx I gespeeld op CoD2, zal wel mss dat je beter bent, ik ben egt trots op je, maar je hebt niemand geownd jonge.

Maar jij wilt 1vs1 is goed doe ik wel tegen JOUW op JOUW host, op
    GoW: Gridlock first to 5, warzone
    CoD2: Vossenack 15 deaths, deadmatch
    Als je wil nog een CoD3 1vs1(zou er niet aanbeginnen als ik jouw was)
    Halo 2 nog?

Ik wil niet hosten, heb ik niet nodig, al dat kut bloed op je scherm. En waarom gridlock, kun je niks anders. CoD2 zeker geen vossenack dat is egt een kut map, en CoD3 en halo heb ik niet.

Voeg me maar toe.. ik denk dat ik je wel op al die spellen N A K, en anders doen we een CoD2 C L A N M A T CH..?
    DoVoQ 300?

Nee ik voeg je niet toe. Als je tog Tx geowend hebt in de laatste 2 dagen kun je me zo ook wel vinden. Oke stel je voor je nakt me op beide games wat dan ben je dan blij, heb je je levensdoel dan bereikt, ga je dan naar ja mama en zeg je, mam ik heb vandaag Tx Gh0sT geowned, of ga je naar school en zeg je daar tegen je retard aka PC nerd vrienden dat je mij hebt geowend of wat.
    Mij boeit het niet als ik verlies vertel ik je wel alvast.
    Jammer dat 300 jou erin heeft, kon net zo goed opschieten met die gasten.

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Halo Level: 3 (DAMM UPDATE van gistern Lvl reset)

3. DoVoQ

DoVoQ Guest

Ik speelde met Tx I Almighty I DKS furious nl(Is ook een Tx'ér) Tx I GHOST(de minste) Tx I No mercy I(die speelde het volgens mijn de 1x sinds lange tijd, speeld gow normaal)
    Het was Caen TDM: ik join die no mercy, ik kom binnen stond 16-2 en jullie stonden zowat negt1ve en toen leavde de host..
    En ik zit nog niet in 300 ze hebben mijn gevraagd..;)

4. DoVoQ

DoVoQ Guest

WoJoo, miss xbox 1 account..?

@Raolio: Vossenack is de map waar jij niet in kan campen.. miss vindt je het daarom niet zo leuk?

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wanneer was dat? Mss dat je het niet weet maar ik ben Gh0sT en ik heb niet met je gespeeld, DKS furious ken ik ook niet. Alm1ghty tja zal wel mss ging die niet zo lekker, boeit me vrij weinig als ie maar weer lekker speelt tijdens clanwars. En ja M3rcy speelt 1 keer in de maand een uurtje CoD2.
    16-2 Serieus jij bent goed wil je in Tx

6. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Als je daarmee op Halo gaat krijg je ook een update, maarja.

w00t, xbox-master post op dezelde tijd

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Oja kut je hebt me door, maar doe tog maar een andere map|:-

8. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je 2x op 13:11 posten, het is een wonder.

9. DoVoQ

DoVoQ Guest

Ik kies vossenack ZONDER SNIPES, dan mag jij jouw map kiezen? voeg me toe ik ben er weg van..

10. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    _0/

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Het is zomertijd, oftewel 14:11:cool:

12. JeePee

JeePee Guest

Drksphinxs, jij racegod, download de Forza 2 demo en vertel me eens wat je rijdt met de Corvette C6R zonder hulpmiddelen. PGR3 1 op 1 kon je niet doen omdat je die disc niet meer had, dit kan wel ;)

13. DoVoQ

DoVoQ Guest

57.849 z06, de Ford GT is toch wel mijn favoriet in de A class..
    Wat is jouw tijd dan?

14. JeePee

JeePee Guest

Ik kan geen tijd rijden. M'n 360 staat op het punt naar Duitsland te gaan voor reparatie. VVV Hyperion heeft met dat Z06je een 57.0 gereden, dus die tijd kan nog bijna een seconde sneller ;)

Edit:// Sterker nog, die tijd kan zeker nog een seconde sneller. D2C Yggdrasil heeft een 56.7 neer gezet.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2007
  15. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    fucking langzaam :+

16. DoVoQ

DoVoQ Guest

Dat was mijn beste ronde uit de 5 potjes.. maar wat was jouw tijd dan want ik dacht dat hij wel redelijk goed was mijn tijd..:| en met schakelen scheeld dat veel of niet?

17. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    ik rij altijd manual dus ik kan het verschil niet aangeven.. waarschijnlijk is manual sneller.. ik heb nu nog een 57.418 staan met de corvette maar dat wordt waarschijnlijk een tijd van een lage 57er, en me tijd met R2 corvette was 49.865

18. DoVoQ

DoVoQ Guest

Dan is mijn tijd toch niet zo slecht? 0.400 achter jouw, als ik ff doorga zit ik dadelijk 0.400 voor jouw:p
    Wat is jouw beste tijd met de Corvette Z06?

@Raolio: je kunt wel stoer gaan vertellen 1op1 komt wel maar als ik jouw een F/R stuur dan moet je me wel accpeteren, maar als je die 1vs1 niet wilt kun je het beter gewoon zeggen;)

19. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    kom je dus nog steeds op een 57.014 uit ;) ik heb net me tijd verbeterd met de Corvette z06 uit de A klasse en staat dus nu op 56.977 kan nog wel iets sneller.. dus je moet op elke bocht minstens 0.100 winnen good luck :b:

20. DoVoQ

DoVoQ Guest

WoJoo, en of ik een racegod ben.. 56.812 Op manual(is wel sneller ja..)
    TTR DrksphinXz?

Deel Deze Pagina