GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Waarom wel?
     
  2. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde nadat ik het afgesproken had van NamedWarrior al dat die dan exames heeft. De data wordt dus waarscheinlijk 31 mei. Maar dit zal nog gemeld worden, even overleggen met WZZRD.

    Binnenkort gooi ik in het forumtopic een officieel bericht hierover (als alle details rond zijn).
     
  3. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig want ik heb een Bio Tentamen...


    @ MERC3NARY, TuEaNaA speelt nooit samen met inT WannaB, inT SuprodigY alleen met mij en MiCr0 speelt vaker met ons 3en
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van Tueanaa maarja.

    AUB NIET OP 31 MEI SPELEN, DAN HEB IK MIJN FRANS EXCAMEN. Als je gewoon op 2 juni speelt is het weekend en alle excamens zijn over. (31 mei zijn de laatste excamens)
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    We 4en spelen vaak met elkaar in Custom Matches
     
  6. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn bezig om de datum te verzetten, ff vergeten dat er nog GoW spelers zijn die wat proberen te bereiken in het leven en daarvoor examens moeten halen, ga zo door.

    Het gamen in een bioscoop is helemaal de bomba. Wat je zult krijgen is een opstelling voor het cinema doek. We laten alleen voor het publiek de spec mode zien op het scherm. (dus wezenlijk 1 360 word gevolgd) dit is technisch ook het makkelijkst. Op het WCG heb je meestal van die witte geluid dichte PODS staan, maar om nou de hele game bij 3Kings op schoot te gaan leek ons ook niets.

    ciao
     
  7. Massive

    Massive Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    In België hebben we in juni examens dus dan liever ook niet.
    Bedoel je met spectater mode de onduidelijke camera's of de spelers zelf volgen?
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Bedankt organisation. Ik heb als ''manager'' de matches voor ons team proberen te plannen, ik heb ze allemaal geprobeerd te bereiken maar ik vernam er niks meer van. Ons B team is opgesplits en ons UK team kan niet meer ingeschreven worden. We doen dus nog met één team mee, waarin gelijk alle 4 de NL spelers inzitten.

    Sorry voor de teams die tegen ons in de poule's stonden en de match niet eerlijk verloren (of gewonnen) konden hebben, maar naar mijn inzicht is er genoeg inzet van qG gekomen en heb ik meerdere malen geprobeerd iets op te zetten.

    1. En ja, Thomasko is inderdaad een ontzettend harde sniper, eergisteren was ik zeer onder de indruk, een van de beste die ik gezien heb (misschien qG I EviL B U U - RiP SniPzh0ts). WD gaat zeer waarschijnlijk door naar de WCG aangezien ik geen Belgisch team kan verzinnen dat ze aan zou kunnen.
    2. Tegen GAS in de 2e ronde, prima, contact qG I SmartieZ voor de match.
    3. Hoef ik nu nooit meer in het poule-topic te kijken, it's all happening in het 'winners-topic' nu dus?
     
  9. Massive

    Massive Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx smartie ^^
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was de uitslag tussen WD en qG?
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja ik kam me nog herinneren, a long, very long time ago toen WD net bestond dat ik met Dutch terror Squad een clanmatch tegen hun deed. Canals was gewoon rampzalig, het maakte niet uit waar we zaten of wat we deden, aan een headshot of down door thomaskos sniper kwamen we tog wel. Toen wij mochten hosten daarna waren we alleen zo slim om een map te kiezen waar een sniper lag... LoL

    B U U kan ook lekkers snipen maar Thomasko is tog zekers beter, of was beter, ik weet niet hoe die nu nog speelt met sniper.
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voorspel een aantal veranderingen tussen de clans in nederland. Vind het wel leuk om dat allemaal te zien gebeuren. ^^ Maarja sommige mensen veranderen net iets te vaak van clan xD
     
  13. Massive

    Massive Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben nog geen clanmatch gedaan, moeten we wel eens een keertje doen
     
  14. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Pardon,

    LuNaTiC Ic3 is toch beter dan beide met de Sniper
     
  15. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we hier nou niet over beginnen dan wordt het weer zo'n welles nietes topic.

    Zover bekent hebben maar 3 mensen examens... wat een gedoe in een keer en wat een zelfvertrouwen, weekend is trouwens wel beter ;)
     
  16. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger ja, Laatste keer dat ik met hem gespeeld heb. Was hij best zwak.
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat weekend beter is, maar het is vele malen duurder om een ruimte voor het weekend af te huren dan doordeweeks (mits je het al voor elkaar krijgt). Er gaat niet tijdens exames gespeeld worden, binnenkort ga ik met WZZRD over een andere datum praten.
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel wat regelen in het weekend maar dan is het wel in A'dam. Dus dat is niet zo heel handig denk ik.
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    LMAO Lunatic ja. Toen ik de video van EXp3r1EnZ zag (qG vs Ic:cool: wist LuNaTiC niet waar en wat hij moest snipen.
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je die video's opgenomen. Capture Card? Waar kan je die dingen kopen.
     

Deel Deze Pagina