Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Das dezelfde als 3 posts hiervoor. Ik mis alleen een HD versie? :mad:

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Kunt hem gewoon in goede kwaliteit downloaden van Bungie.net. Bij mij ging hij met meer dan 300 KB/s dus had hem zo binnen. :)

Erg coole video en heb er weer helemaal zin in. Hoop dingen die me opgevallen zijn en ik nog niet wist en het schijnt nog niet alles te zijn als je dit antwoord leest van een interview met Mr. Jukes op Bungie.net:

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    725kb/s. Had hem in nog geen 2min :9

Geinige video, alleen weet ik al dat ik zo'n hekel ga krijgen aan die lasergun....

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Liever die lasergun dan dat zwaard :)

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zwaard kan ik nog wel hebben maar lasergun is van een km nog effectief....zwaard alleen van +-2m (en van te veel meter als je host was >_<)

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://youtube.com/watch?v=F21UYde9oT4

Youtube versie :)

Ik vind dit filmpje echt prima! Laser lijkt wat sterk, maar waarschijnlijk zit er niet veel ammo in, en kun je niet snel achter elkaar schieten. Alle ideeen komen hier veel beter uit dan in de afgelopen vidoc :)

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er ook mijn twijfels over. Hoop dat hij niet te krachtig wordt en dat het toch meer uitgeblanceerd wordt en er wat nadelen aan zitten. Nu is het gewoon even krachtig als een rocketlauncher, maar dan wel véél sneller. Zo'n rocket kun je op lange afstand nog wel ontwijken bijvoorbeeld, die laser niet.

Edit: Even gekeken naar de ammo van de Spartan Laser. Getal staat op 100 als je hem oppakt. Na één schot stond hij in het filmpje op 80. Zou dus beteken dat je 5 schoten hebt, zelfs meer dan een rocketlauncher.

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Idd, haal op zijn minst dan bijvoorbeeld de zoom van dat ding, dan komt er nog een beetje skill bij kijken...

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zo'n laser lijkt mij moeilijker dan een zwaard, ik maak mij er geen zorgen om :)
    Zoals je trouwens kunt zien in 't filmpje zie je dat een "nieuwe" laser 100 ammo heeft, per schot gaat er 20 vanaf. Een totaal van 5 schoten dus. Het schieten kan je in mijn ogen vergelijken met de sniper, naar mensen toe zag ik geen tot weinig auto aim dus zo makkelijk zal het waarschijnlijk niet zijn.

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarbij komt dat dit verzameld werk was van een paar spelers, die Mr Jukes zelf had alleen al 1100+ potjes gespeeld en alles opgenomen... De kills die je hier zag met de laser waren waarschijnlijk gewoon prachtschoten waarmee ze een beetje patsen in dit filmpje :D Het zal dus niet altijd zo makkelijk gaan als het er misschien uitzag.

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zie ik nou geen 1 brutes of elites in die multiplayer videos zou erg jammer zijn als ze hun er niet bij doen.. dat maakte halo 2 juist zo leuk dat de elites ook mee mochten doen.

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De laser is al helemaal goed afgestelt..

er zit namelijk een nadeel aan.. en dat is dat je hem heel even moet opladen voordat ie schiet.. en als je hebt geschoten moet je afwachten totdat hij is herladen en afgekoelt is.. terwijl je dus daar mee bezig ben.. ben je helemaal defenseless.. dus iemand kan je net zo goed in elkaar meppen of knallen..

je moet het zien als een langzame sniperrifle die ook nog eens langzaam reload

13. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Kvind het net halo 2 de uitbreiding, is positief hoor.

14. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die gast in het filmpje is er best wel goed mee, denk ik. :D

In ieder geval vet filmpje! \o/

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee als hij meer dan 1100 games heeft gespeelt :+

Ik kijk er naar uit hoe de gameplay is met MLG invloed, ik denk dat het wel een stuk beter is dan die van H2. Vooral omdat de autoaim minder is en lunges zijn ook erg vermindert

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag al dat een paar mensen de Beta aan het spelen waren :)

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik ben wel weer helemaal blijnmet de bungel-mode die erin zit:+ net zoals in saints-row en in oblivion, en in project 8......
    kan weer lachen worden met een paar granaten en een dood lijke stuitert alle kanten op:D

18. ViperMike

ViperMike Guest

Als het zo is vind ik het niet positief, van mij mochten ze van heel halo2 afwijke.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vernieuwend concept lijkt mij ook wat leuker dan meer in de baan van Halo 2 te blijven.

20. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand nog opgevallen dat de spartans er nu veel uitbundiger eruit zien bij ffa games? Ik zag zelfs een rode spartan met een wit hoofd ;p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina