[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ea ze gaan echt niet een uitgebreid spel uitbrengen..
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck die tr*v*st**t*n van EA dan. :mad:8):mad:
     
  3. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    koop dan gewoon geen spellen meer van ea.. net als ik\o/
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep... Vind zo langzamerhand dat óf EA falliet moet gaan óf ze moeten als de razende betere games met minder uitmelkerij gaan maken.\o/
     
  5. roijackers

    roijackers Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- mwa opzich zit er in nfs nog wel wat variatie in, maar die sportspellen ik zie ech geen verschil tussen fifa 2000 en fifa 2004 uitgemelkte zooi, omdat het puntje van de neus van speler x wat ronder is mag je 50 euro neertellen????:confused: :confused:
     
  6. David de kleine

    David de kleine Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    weer een leuke ontdekking gedaan: als je ergens bij de challenge races rond de 40 zit kan je met die gewone auto's die op straat rond rijden en ook met de police cars.
     
  7. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij 40 bent hoe moet je het dan doen?
     
  8. David de kleine

    David de kleine Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    de raceses die daarop volgen moet je met die gewone auto's voltooien, dat gaat dus vanzelf. (kan ook na 45 zijn)
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb net de blacklist nummer 9 verslagen. Lancer Evolution VIII vs Lancer Evolution VIII :) Was net zoals de rest erg makkelijk. Ik vind het spel wel een beetje vervelen er komt niet echt iets nieuws vind ik.
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hey,

    ik zit met een dilemma... ik heb 2 auto's over...

    Ik heb nu de supra van de blacklist dude en de 1e porsche van de blacklist dude..

    Ik heb alleen de supra qua handling naar lvl 2 gelicht, vind de snelheid/vermogen prima.. her en der een paar vervelende boete's opgelopen maar de rest van het gewonnen geld heb ik nog(ruim 200.000)

    Dat zijn dus beide rear wheel drive auto's... geweldig voor race's maar véél minder met milestones en evading da police! Als ik dan weg wel trekken raak ik vaak in de slip of heb ik niet genoeg grip om van ze weg te rijden.. en dan is t dus 8-10x BUSTED!

    Heb ook net die blacklist 9 verslagen, hoopte de evo te winnen maar helaas!!

    Is er 1 front wheel of allwheel drive die er boven uitsteekt!? Echt een cop-killer zullen we maar zeggen, waar ik gerust een paar knaken aan kan besteden?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mitsubishi Evo of een Subaru Impreza lijken me de beste keuze als je bij blacklist #8 bent! Als je verder in de game bent, is de Lamborghini Murcielago de beste keuze volgens mij.
     
  12. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou de golf gti of fiat punto nemen die rijden tenminste beetje fatsoenlijk zonder slippen enzo...
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De mitsubitschi slipt juist best erg hoor. Ik heb hem dan niet helemaal vol getuned maar bij het optrekken wil hij nog wel eens flink slingeren meer als de andere auto's iig. Dan heb ik voorderest nog de Clio, Cobalt SS, Supra en de Porsche.
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem nog niet volledig hebt getuned slipt inderdaad , als je hem wel volledig heb getuned zal je hem waarschijnlijk het meest gebruiken voor je milestone's

    ben zel nu bij blacklist dude 2 en heb alleen nog de mitsubisi en de lambo.....

    wel erg moeilijk nu vind ik...
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    prachtig game die weer efecten zijn zo mooi.Hoe kan ik het op kilometers zetten ? ik vind het nergens
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ???

    hij staat bij mij standaard op Km/u
     
  17. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel een engelse versie zijn denk ik maar wat boeit 't.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Gewoon bij options - display - speedometer - metric veranderen in imperial.;)
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je zelf ook kiezen naar welke savehouse je kan? Ik start steeds bij dezelfde maar dat wil ik niet.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan moet je volgens mij in "free-ride" gewoon naar een ander savehuis rijden en dan daar naar binnen gaan. Maar zeker ben ik er niet echt van, want volgens mij zien alle savehouses er het zelfde uit. ;)
     

Deel Deze Pagina