Dit is een beetje onoverzichtelijk, laten we het bij 1 klasse houden en er een goede opzet van maken, dan kunnen we beter vergelijken. Zie deze thread. ja dat is reclame!
Porsche 911 turbo: 1.02.146 A-Klasse Iemand al met de porsche onder de minuut? Ik ben niet zo'n race-gamer dus ben benieuwd of dit een beetje redelijk resultaat is.
misschien moeten we afspreken dat iedereen a klasse rijd (of een andere want dit is appels met peren vergelijken)
Kunnen we beter in 1 draadje verdergaan, persoonlijk vind ik die van gangsterdwerg wat duidelijker dus mayB dat een mod deze even kan sluiten (of de andere)
In het begin ging het moeizaam, maar nu gaat het al stukken beter. Het was nog niet echt een perfecte rond, maar de tijd vind ik zelf wel aardig. 550 Maranello R 00:50.344
yeh vandaag nog beetje redelijke tijden gereden al kan het echt wel beter.. R2: corvette manual Racingline: braking only assists on 58.080 en 57.180 C klasse: 350z manual racing line braking only assist off 1.19 maar ben keertje buiten de baan geraakt vandaar en verder geen sirieuze poging meer gedaan A klasse: nog niet geprobeerd
Misschien handig/leuk om zo'n schema te maken wat ze hebben op het VVV forum. Dus niet alleen A class zoals bij de competitie. [Naam auto] 1. 2. 3. enz.. [Naam auto] 1. 2. 3. enz.. Uhuh uhuh?:
Uhm, wanneer komen de ronden tijden in de start post te staan? Weet ik welke tijden ik moet rijden, is een veel betere stimulans, als je weet wat je minimaal moet rijden.
ford mustang.... alles aan.... 5 min 23..... als laatste over de streep..... maar wel alles en iedereen aan puin gereden
Post je tijden anders maar op het VVV forum Ik update ze enkele keren per dag, als je een top 10 rijdt zie je jezelf er dus dezelfde dag in! Genoeg competitie daar, dus je kan je lol op.