Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey , ik heb de maps ook al .
    Als je ze wilt spelen , dan moet je mijn server op XBC even joinen .
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ook constant installation of content failed en het downloaden gaat ook bizar traag, de 2 niewue maps had ik zo binnen maar de rest is me nog niet gelukt.. :mad:
     
  3. scorpionng

    scorpionng Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    heb met mijn xbox 360 zelfde probleem
    als ik de maps download krijg ik volgende error

    " installation of content failed"


    als iemand me kan helpen post dit hier, of stuur me prive bericht
    of mailtje naar scorpionng@hotmail.com

    ps : en vrienden van me hebben ze ook gedownload via de 360....
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon een andere dag proberen. Ik probeerde het gister en toen kreeg ik dezelfde fout en toen ik het vandaag probeerde was er geen enkel probleem. Servers zullen we overbelast ofzo zijn.
     
  5. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je eigenlijk kiezen in welk map je wil? Als ik druk op optimatch kan ik alleen de gametype kiezen en niet het map.

    p.s. ik speel halo2 online op mijn 360
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Van wat ik weet kun je alleen de gametype kiezen en niet de map8)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt idd :). Alleen met custom games kan je zelf de maps kiezen. Het enige wat je altijd bij de xbox kon horen was ( bij stap 2 van optimatch) dat het een nieuwe of een oude map was. (je xbox1 maakt een ander geluid bij de oude dan bij de nieuwe omdat de oude vanaf de cd wordt geladen en de nieuwe vanaf de HD) Bij de 360 is het haast niet te horen door al dat gezoem heen :cool:
     
  8. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer worden de nieuwe maps gratis downloadbaar???
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Waarschijnlijk nooit. Aldus Bungie, we might, but don't hold your breath.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die nieuwe maps zijn nu helemaal drama. Gister was die update van stats reset en "Verbeteringen" van de nieuwe maps. Voorlopig hebben ze er nog tig death barriers bijgegooid waardoor je nu dus echt overal de pijp uit gaat. Jammer....
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Derelict is een drama want ik kon eerst de br niet vinde, kwam ik er achter dat hij helemaal onderin in een hoekje ligt
    Hang 'em High is nog niet eens zo slecht, alleen dat je geen wapen hebt die over de map kan knalle, en je kunt snipe niet naar je nade...
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik vind het maar een rare actie dat je eigenlijk word verplicht tot het kopen van die nieuwe maps om toch goed gebruik te kunnen maken van optimatch. Pure geldklopperij, hetzelfde verhaal met de halo3 beta; een spel kopen om daarna 3 weken te kunnen spelen met een beta. Te idioot voor woorden.
     
  13. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Ik heb gisteren de gratis Halo 2 mappacks gedownload, en alles ging goed. Alleen als ik nu een quickmatch Slayer of team-slayer probeer te starten zegt ie dat ik mappen mis in m'n playlist. Ik heb al van alles geprobeerd, alle Halo 2 content verwijderd, maintanance uitgevoerd, maar telkens als ik een game probeer te joinen krijg ik me mededeling dat ik mappen mis. Op internet schijnen meer mensen hier last van te hebben, maar nergens wordt een oplossing gegeven die echt werkt.

    Weet hier iemand misschien de oplossing?
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Dudes ik most eenw eekie terug een update van Halo 2 downen en daarna krijg ik altijd een zwart scherm en kan ik niks doen. Nou, ik me 360 uitdoen en opnjiue wopstarten, is sommige contenct damaged! Some maps are missing stond er! WAREN ALLE DOWNLOADE MAPS WEG incl de 2 nieuwe die ik al 17 apr had gedownload! Het gekke is, ze staan wel op me harde schijf maar ik kan ze niet opstarten in halo 2..? :confused:
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Helaas zijn de gratis map-packs niet meer voldoende voor alle gametypes. Je moet de nieuwe maps downloaden wil je team slayer spelen.
     
  16. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dus 4 euro betalen voor die 2 nieuwe maps om weer alle gametypes te kunnen spelen? Wat een naaistreek van Bungie dan zeg. K had het spel net een dag geleden gekocht voor het online-gedeelte, kan ik maar een klein deel spelen.
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal vanavond de 2 nieuwe maps even hosten op xlink in een private arena .
    Even kijken hoe MLG speelt op deze nieuwe maps . :confused:
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    MLG zei dat ze misschien Derelict CTF erin gaan verwerken.
    Tombstone stond geen kans :+. De rode base was echt een fort (was in H1 blauwe base) en bases wisselen zoals bij H1 is door tijd niet meer mogelijk om dat toe te passen
     
  19. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij worden de nieuwe maps gratis in de eerste week van juli
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Khad ook Halo 2 gekocht.. Nooit een Xbox gekocht maar welles bij vrienden gespeeld, vond t altijd zeer bruut.
    Wat bleek? Ik kon het niet online doen, dat ondersteunde de VGA HD AV kabel niet!
    Vond ik op dit forum dat ik m ff aan gwone tv moest koppelen, update installeren en klaar.
    Gedaan.. Toen probeerde ik weer.. Kreeg ik melding dat ik nieuwe maps nodig had!
    Wanneer ik deze probeerde te downen kreeg ik weer die foutmelding, weer beneden, update..
    Weer nr boven.. Alles downloade. Behalve 1tje, die kon ik nie betale.
    MS points gekocht.. lukte nog niet. Bleek dat je creditcard nodig had.
    Weer beneden, en gekocht.
    Gelukkig doet nu alles het :) Maar wát zijn er veel nieuwe maps zeg!
    Halo 2 is en blijft wel echt vet online...
     

Deel Deze Pagina