Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hele rare conclusies die jij trekt. Een simulatie racer wordt snel saai omdat de schade matig wordt uitgewerkt? Ten eerste ben ik het al totaal niet met je eens dat de schade matig is uitgewerkt. Jij verwacht gewoon veel te veel wat schade betreft. Punt twee geeft JP al netjes aan. Zijn PGR3/GT saaie racers omdat er geen of matige schade inzit? Als jij een racer beoordeeld op de mate van schade, raad ik je games als Burnout/destruction derbie aan, maar laat forza dan links liggen.

Klapbanden zitten er niet in. Ik dacht dat je wel auto's total loss kon rijden, maar begin daar steeds meer aan te twijfelen. Even wachten op de volledige versie dus :9 Moter temp gaat in de demo niet omhoog omdat de schade dus uit staat ;)

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de demo wel vet... kvind m harstikke relaxt spelen en het geluid vind ik wel aardig :)... kneem aan dat de graphics wel iets beter worden in full game??? ( die van de demo zijn niet slecht.. maar ook niet zo super )

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Klapbanden zou wel gaaf zijn als dat erin zat, maar de banden verslijten wel weer zoals in FM1 toch?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Uiteraard.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Whahaha iedereen wachte allemaal heel lang op die demo en nu ziet hij er nie uit!!! :D :+ Ik heb hem gedownload en gespeeld en ik vind eigenlijk dat de auto er wel goed uitziet, maar de omgeving is echt bagger. Ik vraag me af wat ze in al die tijd hebben gedaan. Kvond het er onderhand slechter uitzien dan Forza 1.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb dan forza voor geen meter gevolgd en verwachtte er dan ook helemaal niks van, maar zo slecht ziet het er niet uit hoor :eek:....tenminste, wat is er lelijk aan? Hoe zie jij de omgeving dan?

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb het ook niet echt gevolgd, en het ziet er gewoon uit. Niet prachtig, niet lelijk. Gewoon.

Heb net voor het eerst gereden met ABS enzo nog aan. Wel manual geschakeld. Als de volle versie uit is kan je dan kiezen met wat je aan rijdt enzo? Als datniet zo is weet ik iig waar ik op moet oefenen!

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zeg ik toch ook het zijn lange saaie races en als je dan een keer crashed (wat mij vaak gebeurt) is het gewoon niet realistish, dus zo,n simulatie is het ook weer niet :+ (een frontale botsing en dan gewoon doorijden? :+ is dat simulatie?

En dan kan de schade nu wel uit staan dat je er niets van merkt maar ik weet haast zeker dat straks in het echte spel je auto nooit er mee zal stoppen (na een frontale botsing?)

9. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zou je straks als je em op sim zet dat je na een harde crash er echt uit ligt. Ik vind het een super game 1000x beter dan PGR3.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond dat er gewoon veel te weinig detail in zat. Veel te kaal. De wegen, dat gebouwtje van de pits, etc.

11. JeePee

JeePee Guest

Klopt. Mugello in MotoGP ziet er imho beter uit. (welliswaar 15 fps met tearing en v-sync, maar toch :+)

@ appie21,
    Hoe wil je het voor elkaar krijgen een frontale botsing te veroorzaken?

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tegen de richting in rijden? 8) Zonet ook nog gedaan voor zo'n kleine 20 minuten, je had ze moeten zien vliegen _O_

13. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen het verkeer inrijden misschien ? :+

14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als er nou ff wat AA overheen komt ziet het er al een stuk beter uit.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij is er gezegd dat je de mogelijkheid hebt om je auto total loss te rijden. Heb hier nog geen materiaal van gezien en weet dit dus niet zeker. Verder vind ik het wel erg ver om de game geen simulatie te noemen, omdat deze schade er niet in zit. Licenties e.d. spelen een belangrijke rol.. dat begrijp je natuurlijk ook. Er zijn dan maar bar weinig games die zich simulatie mogen noemen, en de hele Gran Turismo serie komt niet in de buurt van simulatie. Dat is natuurlijk grote onzin! Simulatie wordt niet alleen bepaald door schade, maar door het geheel van gameplay, tactiek, afstelling, upgraden etc.
    En over de schade, in FM1 kon je dan je auto niet total loss rijden, je kon hem wel dusdanig beschadigen dat ie zo traag was als dikke stront door een trechter. Dus schade is wel degelijk simulatie.

Maar zoals ik al aangaf, je wilt gewoon teveel. Wat jij wil is op dit moment nog niet mogelijk. Jij wil schade zien, koop destruction derby of Burnout :)

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou nou, reden voor een feestje? :emo:

17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zou je in de fullgame de mogelijkheid hebben om te kiezen tegen hoeveel tegenstanders je rijd? En de moeilijkheidsgraad en welke auto. Zou wel mooi zijn, of om alleen te rijden?

Wie kan hier btw mooi driften met een C klasse auto? Niet echt race-achtig maar wel leuk dat driften! :D Iemand wat tips om een mooie drift te doen in FM2?

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  18. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    met de A klasse (Porsche 911) gaat dat goed, C klasse met zo'n ervaring mee, de 911 is gewoon my car :D

19. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de demo effe gisterenavond gespeeld en 1e indruk is goed :) Ik moet alleen nog de pendalen van m'n stuurtje beter vast zien te zetten :) Beeld ziet er goed uit (ondanks ik 'm op een standaard tv afspeel) en 't geluid klinkt vet :) Alleen vind ik persoonlijk 't geluids van de tegenstander te luid ingesteld, dus heb ik die maar zeer omlaag gezet zodat je meer je eigen auto hoort.

20. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Burnout gaat ook niet heel ver. Flatout is dan al beter :p Maar destruction derby is het beste :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina