Is goed joh, heb nog steeds wel wat problemen met m'n verbinding maar als alles goed is dan kan dat zeker wel een keer. PS: Gangsterdwerg, heb je niet gereden gisteren?
Succes Mika Kimi Stond dat je als 2de was gefinished. Weet je iig wat je vanavond moet doen Zonet ook tegen een paar duitsers gereden, 7 laps op de Westminister Tour, iedereen in de A en ik in de B . Sommige zijn echt te sloom
Bedankt man maar ik kan vanavond niet, had graag willen meedoen maar helaas. : Maar das trouwens wel vet, acht man verslaan met een auto uit een lagere klasse.
Nieuwe update. Je kan nu met 32 man in een lobby. Helaas zit er een vage bug in dat je alleen met de Caddy Sixteen op Her Majesty's Pleasure kan rijden met Collisions on.
Ik heb het spel nou ook maar ik heb een probleem, elke keer als ik op live een game probeer te joinen staat er unable to communicate with all players. kan iemand mij hier mee misschien helpen
Vanmorgen leuk geraced met Gold Rush NL/Bonbridge en Dutch Don/II DDE II. Waren wel leuke races ^^ Gezellig voor een keer op een ochtend... Zag ook dat ik was gekwalificieerd voor de A class racing tournament, 52ste geworden ofso. Vanmiddag niet tournament, en daar sta ik op dit moment met een 46.72, 6de. Kan echt zo 2 tienden sneller maar 'tlukt niet echt Heb al een .76/.74 gereden enzo..zucht
Was idd leuk. Bij het tournament heb ik nu een 47:62. Ik dacht eigenlijk dat dat al best goed was mja. Eens kijken waar ik kan verbeteren. De tweede bocht sowieso de eerste denk ik ook nog. Wat is de 2e check van jullie? De mijne 30:29 geloof ik.
was idd gezellig, 39e geworden in de A-klasse, Ik hoop ook ff een tijd onder de 47 te zetten in het nieuwe tournament.
als je die race doet doe je dan ook met wallbashen ofzo, ik heb nou een 47,81 moet een 28 hebben om te kwalificeren dus nog heel even proberen.
Nope geen. Maar je zou er wel 2 kunnen doen in de laatste 2 bochten. Ik zou het niet doen, tis allemaal maar moeilijker...
Ik heb het ook zitten proberen, maar kwam niet verder dan 47,84... Met schakelen dit ik met een twijfel, hoe hard gaan jullie door bocht 1, en is dat in de 4e of 5e versnelling?
In zijn 4, 180+, kom je aan op 14.5x Eerste rechte stuk: *Opschakelen nog naar zijn 5? Ik kom iig wel altijd beter door de eerste bocht dan* bocht 1: 4 bocht 2: 4 *rechte stuk: naar zijn 5* Bocht 3: 3 Hua: naar zijn 4... Bocht 4: 3 En op naar de 46 sec ^^
Het gaat de goede kant op. 47.19 gereden. Later nog een 47.13. Sta er nu 54 mee dus zal niet genoeg zijn. Die paar honderdste scheelt wel veel. Ik stond 62e met de 47.19. Het moet zeker beter kunnen. Een 46.xx is zeker mogelijk. Maar dan moet wel alles mee zitten. Ik had al een tweede sectie van 29.71 gehaald maar daarna de laatste bocht niet goed genomen. Wat denken jullie wat de eind Bar gaat worden? 46.90 ofzo? Ik wil nu echt een keer meedoen dus ik ga nog ff flink racen.